Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@12:19:38 GMT

انهدام باند شرارت و ناامنی در بابلسر

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۷۴۷۷

صراط:

حسین اسدی گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط تعدادی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی متهمان که با تشکیل باندی 6 نفره ضمن حمل و جابجایی مواد مخدر، با قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی این افراد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

اسدی از کشف 2 کیلوگرم مواد مخدر شیشه از یکی از این متهمان که آن را از مرزهای شرقی کشور به این شهرستان حمل می‌کرد در ادامه این عملیات نیز خبر داد و اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، انواع سلاح سرد و تعدادی فشنگ کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه بی‌نظمی و ناامنی در سطح جامعه، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با هرگونه قدرت نمایی و عرض اندام توسط اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند امنیت مردم را زیر سوال ببرند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: باند شرارت و ناامنی حسین اسدی مواد مخدر صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: متهمان هنگام ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

او گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

اسدبگی گفت: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و هنگام تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان