Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر میثاقیان شامگاه سه شنبه پس از پیروزی تیمش در برابر تیم فوتبال بادران تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سخت و نفس گیری بود و به من خیلی سخت گذشت.

وی افزود: ما تنها ۲۰ روز فرصت تمرین داشتیم و از زمانی که این تیم را تحویل گرفتم به صورت فشرده کار کردیم.

میثاقیان با تاکید بر اینکه بازی شایسته ای را ملوانان امروز به نمایش گذاشتند، تاکید کرد: بادران تیم باتجربه و پرمهره ای است که با توجه به قرار گرفتن در بالای جدول خیال بازیکنان این تیم آسوده تر بود و فکر نمی کردم بازیکنانم تیم با مهره بادران را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثاقیان ادامه داد : به بازیکنان تیمم  افتخار می کنم و هر یک از آنها مهره ای ارزشمند و با اراده هستند.

وی با اشاره به پایین بودن سطح کیفی بازی ها در لیگ دسته یک به دلیل توقف سه ماهه بازیها افزود: اگر قرار باشد در لیگ یک باقی بمانیم باید همه بازیهای پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت ۲۰ شامگاه سه شنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میهمان تیم فوتبال بادران تهران بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر توانست تیم میهمان را با شکست بدرقه کرده و سه امتیاز شیرین خانگی را از آن خود کند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب این پیروزی خانگی در حال حاضر با کسب ۲۷ امتیاز از ۲۷ بازی و تفاضل گل منفی ۱۳ در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و بازی بعدی ملوانان روز دوشنبه ۱۶ تیرماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت در مقابل تیم فوتبال سپید رود رشت خواهد بود.

برچسب‌ها ملوان بندر انزلی کنفرانس خبری بادران تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملوان بندر انزلی کنفرانس خبری بادران تهران ملوان بندر انزلی کنفرانس خبری بادران تهران تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: الان ددیگر در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟