Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کلینیک درمانی در شریعتی خبر داد. بر اساس آخرین اخبار دریافتی در این انفجار تا کنون ۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.   به گزارش «تابناک»، سید جلال ملکی در این باره گفت: ساعت 20:46 شامگاه روز سه شنبه (10 تیرماه 1399) وقوع حریق گسترده در یک کلینیک درمانی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله نیرو‌های آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که هم‌اکنون آتش نشانان چهار ایستگاه در محل حادثه واقع در خیابان شریعتی در حال انجام عملیات هستند، گفت: نیرو‌ها در حال جست‌وجو برای یافتن افراد هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: گفته می‌شود که انفجار‌هایی نیز در این محل رخ داده، اما هنوز علت حادثه مشخص نیست. این حریق و انفجار در یکی از طبقه‌های منفی این کلینیک درمانی رخ داده است.   این خبر تکمیل می‌شود:   افزایش شمار جان باختگان به ۱۹ تن ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۵۰

علی القاصی مهر، دادستان تهران بزرگ، آمار جانباختگان حادثه آتش سوزی و انفجار کلینیک را ۱۵ نفر زن و ۴ نفر مرد اعلام کرد و افزود: جهت بررسی های بیشتر و تشخیص هویت باقی افراد در اورژانس و بیمارستان شهدای تجریش هنوز مشغولیم.

به گفته وی علت حادثه انفجار ۳ کپسول اکسیژن در اتاق عمل این کلینیک گزارش شده است.

 

«خرابکاری» شایعه است ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۴۶

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت به فارس گفت: بر طبق مشاهدات شاهدان عینی آتش‌سوزی از داخل حیاط کلینیک خصوصی سینا اطهر آغاز و در ادامه به سایر طبقات سرایت کرده و در نهایت کل ساختمان منجر به حریق شده است.

وی آمار جان باختگان را تا این لحظه 19 تن ذکر کرد و گفت: هویت جان باختگان هنوز تشخیص داده نشده و ممکن است هم از مراجعین و هم از کادر درمانی باشند. هم اکنون علاوه بر نیروهای امدادی، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی و تیم جنایی هم برای بررسی صحنه حریق با حضور قاضی قتل خبر داد تا علت اصلی حادثه بررسی شود.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به پرسشی در این خصوص که آیا این امکان وجود دارد که حادثه حریق خرابکاری باشد؟، گفت: این مسائل صددرصد شایعه است و آتش سوزی در این مرکز خصوصی منجر به حریق شده است.

اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف محل حادثه ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۰

سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ساعت ۲۱:۲۰ در خیابان شریعتی قبل از میدان قدس داخل کوچه ماهرو زاده (منطقه ۱) ساختمان آزمایشگاه پزشکی دچار انفجار شد.

وی افزود: با توجه به حضور عوامل امدادی، محدودیت‌هایی در معابر اطراف اعمال شده است؛ شمال به جنوب خیابان شریعتی از میدان قدس و در جنوب به شمال از تقاطع خیابان شریعتی و خیابان موسی وند محدودیت تردد داریم. وضعیت ترافیکی آن محدوده تحت کنترل است.

افزایش شمار جان باختگان به هجده تن ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۱۳

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران به تسنیم گفت: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه با کاربری کلینیک درمانی بود که در لحظات اولیه اعلام شد در طبقه منفی دو آن انفجار روی داده و حتی بعد از حضور آتش‌نشانان نیز این انفجارها ادامه داشت. ظاهراً انفجارها ناشی از سیلندرهایی بود که در این مرکز استفاده می‌شد؛ شدت آتش به حدی بود که از فواصل دور قابل رؤیت بوده و از دود زیادی طبقات بالایی را فراگرفته بود.

ملکی افزود: نیروهای آتش‌نشانی از چندین طرف مشغول اطفای آتش شده و موفق به نفوذ به طبقات بالایی شدند. در نهایت حدود 20 نفر از افرادی که در طبقات بالایی گرفتار شده بودند، توسط آتش‌نشانان خارج شدند. مدتی است آتش خاموش شده و آتش‌نشانان مشغول بررسی علت حادثه هستند.

وی با اشاره به مرگ 13 نفر از افرادی که در اتاقهای عمل این ساختمان حضور داشتند، گفت: دقایقی قبل آتش‌نشانان در حین عملیات جست‌وجو در بخش‌های دیگر ساختمان در یکی از اتاق‌ها موفق به کشف 6 نفر دیگر شدند که تنها یک نفر از آنها علایم حیاتی داشت و 5 نفر دیگر فوت شده بودند.

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۱ ابعاد خسارت بار حادثه، ۱۳ کشته و ۶ مصدوم ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۳

علی القاصی‌مهر، دادستان تهران در گفت‌وگوی خبری درباره جزئیات انفجار مرگبار در خیابان شریعتی، گفت: متأسفانه انفجار در یک ساختمان پزشکان در خیابان شریعتی تاکنون 13 کشته (10 زن و سه مرد) و 6 مصدوم برجای گذاشته است.

وی افزود: صحنه حادثه تحت کنترل عوامل انتظامی است و مشکل خاصی وجود ندارد. علت حادثه در دست بررسی است و دقیقاً مشخص نیست چه اتفاقی روی داده، در لحظات اولیه اعلام کردند دو تا سه کپسول دچار انفجار شده اما علت آن باید بررسی شود.

فوت سیزده تن تایید شد ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۳:۲۷

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در گفت‌وگو با فارس، از فوت ۱۳ نفر در حادثه درمانگاه سینا اطهر خبر داد و گفت: با هماهنگی نماینده سازمان بهشت زهرا فوت این افراد تایید می‌شود.

به گفته صابریان این حادثه شش مصدوم داشت که به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

انسداد محدوده محل انفجار توسط پلیس ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۵

سردار حمید هداوند، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ به تسنیم گفت: خوشبختانه آتش خاموش شده و نیروهای امدادی در حال تخلیه ساختمان محل حادثه هستند.

وی افزود: تعدادی از کپسولهای اکسیژن در محل مذکور منفجر شده و در حال حاضر نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و امدادی در محل حادثه حضور دارند. هنوز تعداد دقیق مصدومان یا تلفات احتمالی این حادثه مشخص نیست اما محل حادثه تحت کنترل انتظامی و مسدود است تا نیروهای امدادی بتوانند کار خود را انجام دهند.

به گزارش فارس،‌ هم اکنون جلسه ستاد بحران در دفتر شهردار منطقه یک با حضور پیروز حناچی شهردار تهران در حال برگزاری است. نیروهای امدادی و عملیاتی در حال ارائه گزارش هستند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین کلینیک سینا اطهر انفجار انفجار در خیابان شریعتی آتش نشانی پرونده اکبر طبری دهه کرامت حمید ابوطالبی روح الله زم سند همکاری 25 ساله ایران و چین کلینیک سینا اطهر خیابان شریعتی سازمان آتش نشانی نیروهای امدادی کلینیک درمانی جان باختگان آتش نشانی آتش نشانان محل حادثه علت حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898853

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده