Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اختلاف دو امتیازی با چلسی (که یک بازی کمتر هم انجام داده است) هافبک پرتغالی شیاطین سرخ نسبت به توانایی های تیمش ایمان دارد. 

طرفداری - برونو فرناندز می داند که اگر منچستریونایتد به فرم کنونی خود ادامه بدهد، می تواند به لغزش چلسی یا لسترسیتی در جدول امیدوار باشد. 

به گزارش BBC، شیاطین سرخ با کسب برد 3-0 مقابل برایتون، روند شکست ناپذیری خود در مجموع رقابت ها را به 15 بازی تمدید کردند تا با فرم خوبی به دنبال دستیابی به اهداف خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندز که در بازی سه شنبه شب دو گل زد، پس از بازی گفت:

مهم ترین چیز کسب سه امتیاز است ولی خوب بازی کردیم و نتیجه خوبی کسب شد. دوباره گل نخوردیم که این هم مهم است. داوید دخیا دو-سه مهار شگفت انگیز داشت. خیلی خوشحالیم. می دانستیم از همان دقیقه اول باید حمله کنیم و تلاش مان برای گلزنی باشد. روی گل اول خوش شانس بودم و گل دوم هم که شگفت انگیز بود؛ یک پاس شگفت انگیز از میسون. 

رضایت فرناندز و پوگبا از بازی کردن کنار هم

ما برای رسیدن به لیگ قهرمانان تلاش می کنیم و می دانیم که می توانیم به آن برسیم. نمی خواهم خیلی در مورد خودم و پل پوگبا صحبت کنم؛ ما از بازی کردن کنار هم خوشحال هستیم اما من از بازی کردن کنار همه رضایت دارم. ما می توانیم کارهای ترکیبی با هم انجام بدهیم، ما مهارت های خاصی داریم ولی همچنین می دانیم هم تیمی هایی داریم که می توانند خوب کار کنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مهارت شگفت‌انگیز یک مرد در صید مار کبرا با بطری

 

فرارو- کلیپ شگفت انگیزی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده که در آن مردی در هند یک مار کبرا را با مهارت در بطری قرار داد.

به گزارش فرارو، ایندین تایمز نوشت: مهارت و اعتماد به نفس شگفت انگیز این مرد توجه عموم را برانگیخت و این ویدئو در عرض ۱۰ روز بیش از ۱۹.۸ میلیون بازدید داشت و کاربران ضمن تحسین به او لقب "اسطوره" دادند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که این کار برای بسیاری دشوار است، اما مرد با سهولت و مهارت از عهده آن برآمد و مهارت خود را در برخورد با مار‌ها نشان داد و موفق شد مار کبرا را متقاعد کند که وارد بطری شود.

با وجود تلاش مار برای حمله به مرد، وی آرام و ثابت ماند. به تدریج سر مار را به سمت بطری و سپس دم آن هدایت کرد و درب آن را بست.

این تصاویر نگرانی برخی بینندگان را برانگیخت، زیرا بسیاری باور نمی‌کردند که این عملیات شگفت‌انگیز چقدر روان و آسان انجام شده است و این مرد را طوری توصیف کردند که گویی مخفیانه با مار کبرا برای انجام آنچه می‌خواهد ارتباط برقرار کرده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • گل دوم و دیدنی برونو فرناندز به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 3-2 شفیلدیونایتد)
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید