Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام رسمی ونزوئلا از برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور در ماه دسامبر خبر داد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات پارلمانی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت ماه، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان، از جمله استان همدان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که در این دور از انتخابات، ۱۶۷ شعبه اخذ رأی فعال باشند که متشکل از ۱۰۱ شعبه ثابت و ۶۶ شعبه سیار است. از این تعداد، ۷۹ شعبه در مناطق شهری و ۸۸ شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند بود.

قاسمی فرزاد بیان کرد: در دور اول انتخابات، چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه در انتخابات خبرگان رهبری، چهار اصل اساسی که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده‌اند، شامل مشارکت حداکثری، رقابت سالم، امنیت و عدالت، به دقت مورد توجه قرار گرفته و اجرا شده‌اند.

استاندار همدان با ابراز امیدواری برای حضور پرشور و چشمگیر مردم در دور دوم انتخابات ملایر، که امید است امنیت و رقابتی قابل تحسین همانند دور اول را تجربه کند، تأکید کرد که این چهار اصل همچنان به عنوان معیارهای اصلی برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده‌اند.

کد خبر 6099145

دیگر خبرها

  • رسالت معاونت پارلمانی تعامل گسترده، شفاف و سالم با مجلس است
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم