Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ تیرماه سال ۶۶ شهر سردشت توسط جنگنده‌های عراقی بمباران شیمیایی شد و امروز تن تاول زده، چشم‌های بی‌رمق و سینه‌های خسته از سرفه‌های مکرر ۸ هزار نفر از مردم این دیار گواهی بر جنایات آمریکا علیه ملت‌ ایران است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، هفتم تیرماه سال 66 بود که جنگنده‌های عراقی به پرواز درآمدند تا با انداختن  بمب‌های شیمیایی خردل و تاول‌زا و غیره نمایی دیگر از حقوق بشر آمریکایی را به جهانیان نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقوق بشری که به حکومت غاصب و جنگ طلبی مانند رژیم بعث عراق اجازه می‌داد و از آن حمایت می‌کرد تا  برای رسیدن به مقاصد دنیایی و شوم خود هزاران نفر از مردم بی‌گناه را قربانی کند.

در سالگرد بمباران شیمیایی سردشت، تولید «بادها کجا می‌میرند» به پایان رسیدپیام مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در سالروز بمباران شیمیایی سردشتوزارت خارجه: حمایت آمریکا و اروپا از صدام در حمله شیمیایی به سردشت را فراموش نمی‌کنیم

بمباران شیمیایی سردشت، تن تاول زده زنان، مردان و کودکان و چشم‌های بی‌رمق و سینه‌های خسته از سرفه‌های مکرر مردم این دیار تنها گوشه‌ای از سیاهه جنایات آمریکا علیه ملت‌های آزاده جهان به ویژه ملت ایران است. 

انتهای پیام/742/ش

R41405/P/S6,75/CT16 بیشتر بخوانید... مجمع جهانی صلح اسلامی چهارمین همایش حقوق بشر آمریکایی را برگزار می‌کند حقوق‌دانان بسیجی ماهیت واقعی حقوق بشر آمریکایی را برای نسل جوان بازخوانی کنند ‌‌رسانه‌ها و هنرمندان ماهیت دروغین حقوق بشر آمریکایی را به دنیا نشان دهند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بمباران شیمیایی سردشت حقوق بشر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سریال ، سریال تلویزیونی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند