Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:16:37 GMT

کتاب «پدر معنوی حزب الله» روی پله چهارم نشست

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۸۹۰۰

کتاب «پدر معنوی حزب الله» روی پله چهارم نشست

چاپ چهارم کتاب پدر معنوی حزب الله؛ خاطرات و تحلیل ‌های سیدحسن نصر الله درباره آیت الله بهجت توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از انتشارات شهید کاظمی، چاپ چهارم کتاب پدر معنوی حزب الله؛ خاطرات و تحلیلی‌های سیدحسن نصر الله درباره آیت الله بهجت توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کتاب مجموعه خاطرات و تحلیلی‌های سید حسن نصرالله (یکی از قله‌های حماسه در جهان امروز و از پرورش یافتگان نور انقلاب) درباره آیت الله بهجت می‌باشد که توسط وحید خضاب (نوینده و مترجم تاب از افغانستان تا لندنستان ترجمه و توسط انتشارت شهید کاظمی روانه بازار شد.

در بخشی از این کتاب که به صورت گفتگو با سیدحسن نصرالله می‌باشد آمده است:
"... بنده شخصاً بسیاری از چیز‌هایی که در مورد حضرت شیخ بهجت نوشته و جمع‌آوری شده بود را خواندم، ولی معتقدم آیت الله بهجت در واقع پدری معنوی بودند و ما نیز ایشان را پدری معنوی می‌دانستیم. این موضوع پس از رحلت امام خمینی تقویت شد. هنگامی که دیدیم رهبر و، ولی امر ما یعنی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله الشریف) وقتی برای زیارت به قم مشرف می‌شوند بسیار اصرار دارند با حضرت شیخ (قدس سره) دیدار کنند، توشه بگیرند، سؤال کنند، استفاده ببرند و از راه‌نمایی‌های او بهره ببرند، دیگر تکلیف ما به عنوان سربازان و پی‌روان آن رهبر مشخص بود. در نتیجه شاید پس از رحلت حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) این ابوت روحی و معنوی و ارتباط روحی قوی‌تر شد. "

چاپ چهارم کتاب «پدر معنوی حزی الله» در ۸۰ صفحه با قیمت ۱۰ هزار تومان با گرد آوری و ترجمه وحید خضاب، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

  پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیدحسن نصر الله انتشارات شهید کاظمی آیت الله بهجت انتشارات شهید کاظمی آیت الله بهجت پدر معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید