Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پبیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه زنجان در خصوص بیماری کرونا وضعیت خوبی ندارد، گفت: استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می کنند، اظهار کرد: برگزاری مراسم عروسی به صورت زیرزمینی و در باغ ها بیماری کرونا را تشدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، گفت: تعدادی از تالارها در استان پروتکل های بهداشتی و ظرفیت ۵۰ درصدی را رعایت نکردند که باید با آنها برخورد شود و تالارهایی که این روند را ادامه دهند تعطیل می شوند.

حقیقی تاکید کرد: با صاحبان مراسم عروسی که باعث شدند طی چند روز گذشته تعداد بیماران کرونابی در استان افزایش یابد برخورد قانونی صورت می گیرد و به دستگاه قضایی معرفی شده و باید پاسخ بدهند.

وی افزود: در دستگاههای اجرایی باید همه کار کنان و ارباب رجوع از ماسک استفاده کنند وگرنه مدیر دستگاه اجرایی مورد پاسخ قرار می گیرد.

استاندار زنجان، تصریح کرد: فرمانداران در شهرستانها باید جلوی برگزاری مراسم عروسی به صورت زیر زمینی و در باغ ها را بگیرند.

حقیقی گفت: کرونا شوخی بردار نیست و نباید به خاطر عروسی سلامتی دیگران را به خطر انداخت و با افرادی که این امر دامن بزنند شوخی نداریم و برخورد جدی با آنها داریم.

وی برنظارت و بازرسی از تالارها و واحدهای صنفی در استان تاکید کرد و یاد آورشد: باید جلوی فعالیت واحدهای صنفی که بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نمی کنند گرفته شود.

استاندار زنجان، نسبت به فعال شدن استودیو سلامت در استان تاکید کردو افزود: باید حضور در استودیو سلامت حالت کاربردی و آموزشی برای مردم داشته باشد.

حقیقی ابراز داشت: در روستاها دهیاران و بخشداران مراسم عزا و عروسی را رصد کرده و از تجمعات جلوگیری کنند.

وی از کوتاهی بیمارستان ارتش در زنجان نسبت به تهیه دستگاه اکسیژن انتقاد کردو افزود: این بیمارستان باید برای بیماران زودتر مجهز شود.

استاندار زنجان، گفت: باید شهرستانهایی که به حالت سفید رسیدند ان را حفظ کنند و فرمانداران سعی کنند در شهرستان ها و روستاها پروتکل های آموزشی را تقویت کنند.

حقیقی متذکر شد: مسئولان استانی و شهرستانی در حال حاضر به هیچ وجه اجازه خروج از محل خدمت و ترک حوزه مسوؤلیت خود را ندارند و در صورت نیاز به خارج شدن باید اجازه بگیرند، در غیر این صورت عزل خواهند شد.

وی ادامه داد: همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان باید از ماسک استفاده کنند در غیر این صورت مدیر مربوطه، باید پاسخگو باشد نه فرد و یا کارمندی که از ماسک استفاده نکرده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه عملکرد نادرست و بی تدبیری یکی از دستگاههای اجرایی باعث تجمع مردم شده است، افزود: باید نقص سیستم قبل از تجمع مردم اطلاع رسانی شود تا مردم نگران اموال خود نباشند و این مدیر کوتاهی کرده و باید پاسخگو باشد چرا که این کار بی خردی یک مدیر را می رساند.

کد خبر 4962707

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام استانداری سمنان بیرجند دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه ای گفت: مقاوم سازی اماکن روستایی و مناطق محروم استان در واقع همان پیشگیری قبل از وقوع حادثه و جلوگیری از خسارات و تلفات جانی و مالی در برابر سوانح طبیعی است.

وی ابراز کرد: سهمیه استان زنجان در زمینه تسهیلات مسکن روستایی در سال جاری ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره با اعتباری بالغ بر ۴,۰۲۵ میلیارد تومان اعتبار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاظر میزان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم سازی این تعداد، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید که این جهش در سابقه بنیاد مسکن کم نظیر است.

خواجه ای تاکید کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها نیز نسبت به تکمیل پرونده‌های خود جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود، که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، از پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی از ۳۵۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: مهاجرت معکوس ظرفیت و تقاضا برای ساخت و ساز در روستاها را افزایش داده است و همین مساله باعث می شود تا همه ساله و طبق قانون ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در کشور به متقاضیان پرداخت و هر سال نیز سقف آن افزایش یابد.

کد خبر 6098020

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌