Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: برای مسدود کردن هر چاه‌ غیرمجاز ۱۰ تا ۱۲ میلیون نیاز است.

داریوش حسن‌نژاد در دیدار مدیران عامل صنعت آب و برق با رئیس‌کل دادگستری  لرستان که امروز یازدهم تیرماه به مناسبت هفته صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب و برق صورت گرفت، اظهار کرد: افزایش تخلفات بخش آب از جمله تجاوز به حریم و بستر رودخانه و حفر چاه‌های غیرمجاز نیازمند همکاری بیشتری از سوی قوه قضاییه است هرچند در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته که قابل تقدیر و تشکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای مسدود کردن هر چاه‌ غیرمجاز حفر شده، اعتباری در حدود  ۱۰ تا ۱۲میلیون تومان مورد نیاز است که با توجه به عدم تأمین اعتبار، شرکت آب منطقه‌ای انتظار دارد قضات، صدور رأی اعاده به وضع سابق را به عهده شخص متخلف گذاشته  و متخلف  خسارات وارده  به شرکت آب منطقه‌ای را پرداخت کند.

رزم رئیس‌کل دادگستری لرستان نیز در این دیدار با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم عبادت است و هر کس که خداوند خیر و صلاح او را بخواهد کار مردم را به او رجوع می‌دهد، اظهار کرد: نیت خالصانه در خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین پشتوانه و سرمایه انقلاب است و مدیران زحمتکش صنعت آب و برق باید هرگونه خدمت‌رسانی به مردم را به‌خوبی اطلاع‌رسانی کنند.

وی در خصوص تخصیص آب تأکید کردند: مدیران با رایزنی با نمایندگان مجلس و وزارت نیرو پیگیر افزایش تخصیص آب و ساخت سدهای بیشتری در استان شوند.

گفتنی است در این جلسه، چالش‌های صنعت آب و برق در خصوص انشعابات غیرمجاز آب و برق، حفر چاه‌های غیرمجاز و تجاوز به حریم و بستر رودخانه و سایر موارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی چاه غیرمجاز آب منطقه ای لرستان وزارت نیرو مجلس شورای اسلامی دادگستري لرستان آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی استان توضیح داد: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰/۲۵ است.

به گفته وی آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

به گفته وی قرار داد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به زودی نهایی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903356

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی