Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: یکی از مسائلی که در دهه کرامت هم باید در محتوای شعرها و ستایش گری ها استفاده شود توجه به بنیان خانواده به عنوان یکی از ارزش ها است و خانواده به عنوان یک سنت الهی همواره باید اولویت مداحان و فرهنگ یاران انقلابی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی شامگاه سه شنبه در همایش بسیج مداحان و فرهنگ یاران سپاه روح الله، گفت: یکی از جلساتی که در طول سال شاهد برگزاری آن هستیم جلسه با مداحان است که خوشبختانه روز به روز شاهد تقویت کیفیت محتوای مداحی برای اهل بیت(ع) هستیم و این ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جامعه ستایش گران از پیشکسوتان تا مداحان جوان و بسیجیان، امروز به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند در نظام اسلامی مطرح هستند و امروز باید این هنر را داشته باشیم که از مداحان به عنوان سرمایه های ارزشمند درجهت تعالی و پیشبرد اهداف اسلام به خوبی استفاده کنیم و آنها را در جهت اهداف حسینی و فاطمی عملیاتی کنیم.

عبدی با بیان اینکه امروز شعرهای مداحان اهل بیت(ع) باید در جهت تبیین معارف اسلامی باشد و این یک وظیفه و رسالت مهم برای مداحان محسوب می شود،گفت:توجه به محتوای قرآنی و اسلامی در شعرهای ستایش گران که باید با استفاده از شیوه های ابتکاری و هنری مورد استفاده قرار گیرد بسیار می تواند در حرکت نظام اسلامی و امت اسلامی تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به ضرورت تحکیم بنیان خاواده بیان کرد: یکی از مسائلی که در دهه کرامت هم باید در محتوای شعرها و ستایش گری ها استفاده شود توجه به بنیان خانواده به عنوان یکی از ارزش ها است و خانواده به عنوان یک سنت الهی همواره باید اولویت مداحان و فرهنگ یاران انقلابی باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله اظهار داشت: امروز توجه به کار خودجوش فرهنگی برای تقویت سنت الهی خانواده که مولفه های بسیاری در خود جای داده یک ضرورت است که باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده برنامه ریزی های زیادی انجام داده و لذا مداحان و فرهنگ یاران با ابزارها و تریبون هایی که در اختیار دارند می توانند در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان بسیار موثر باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در پایان خاطر نشان کرد: در دهه کرامت باید سعی کنیم اهل بیت(ع) را برای جوانان و نوجوانان به عنوان اسوه برتر معرفی کنیم و برای سخن گفتن از اهل بیت(ع)توجه به معنویات و کرامات آنها را نباید فراموش کنیم.

انتهای یپام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: خانواده به عنوان یک بنیان خانواده اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)، بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در مراسم جشن گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران نمونه و بازنشستگان در پالایشگاه نفت ایرانول تهران، روز کارگر، را به این قشر زحمتکش حضوراً تبریک و تهنیت گفت.

وی اظهار داشت: ۲ سال پیاپی مقام معظم رهبری از جهش تولید به عنوان راهبرد اصلی نام می‌برنند که در این راستا، شرکت‌های تابعه تاپیکو از جمله نفت ایرانول باید جهش تولید را محور راهبردی اقدامات خود قرار دهند.

افقهی افزود: حداقل انتظار از مدیریت شرکت نفت ایرانول این است که با اقدامات جهادی و تلاش شبانه‌روزی، دوباره به جایگاه نخست در صنعت روان‌کاران تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه تحقق راهبرد جهش تولید در سال‌جاری به پیش‌شرط‌هایی نیاز دارد که مدیران ارشد شرکت‌های تابعه تاپیکو از جمله نفت ایرانول باید به آن توجه کنند، تاکید کرد: همت، حمیت و غیرت کارگران می‌تواند به جهش تولید منجر شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، رفع دغدغه معیشتی کارگران را از مطالبات به‌حق مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: از هرگونه اقدامات و تصمیمات مدیریتی شرکت‌های تابعه تاپیکو از جمله نفت ایرانول که در راستای رفع مشکلات معیشتی کارگران باشد، استقبال می‌کنیم و امیدواریم زندگی کارگران عزیز بدون استرس و در آرامش کامل، در عین مجاهدت شبانه‌روزی برای جهش تولید صرف شود.

افقهی خاطرنشان کرد: شرکت نفت ایرانول علاوه بر تامین مایحتاج کارگران باید گام اساسی دیگری چون تامین مسکن و هزینه‌های آن بردارد. برهمین اساس، با مولدسازی املاک و مستغلات و از طریق تعاونی‌های مسکن کارگری، باید تلاش کرد سازوکارهایی برای صاحب‌خانه کردن کارگران پیش‌بینی و اجرا کرد.

افقهی در ادامه اظهار داشت: با توجه به تحولات اساسی در تولیدات خودرویی و لزوم تطابق محصولات تولیدی ایرانول با خودروهای نسل جدید، باید تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان در اولویت کار شرکت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین همچنین خواستار توجه خاص به مقوله تحقیق و توسعه در شرکت‌های تابعه تاپیکو شد و گفت: شرکت نفت ایرانول باید از هم‌اکنون به فکر بازنگری سیاست خود در صنعت روان‌کاران باشد.

وی افزود: با پیگیری مدیران ارشد تاپیکو و تدبیر مدیرعامل این شرکت، پروژه موم‌کاری که خیلی به درازا کشیده شده بود، در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اصلاح قانون طبقه‌بندی مشاغل را ضروری دانست و افزود: شرکت‌های تابعه باید به فکر ترمیم و ساماندهی حقوق بازنشستگان در زمان مناسب باشند.

افقهی، تکریم بازنشستگان را اقدامی مهم و مبارک دانست و عنوان کرد: این گونه اقدامات باید در شرکت‌های تابعه از جمله نفت ایرانول ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با تاکید بر اینکه باید به مباحث فرهنگی و اجتماعی کارگران هم توجه شود، خاطرنشان کرد: از مدیران ارشد نفت ایرانول می‌خواهم که برای تقویت فرهنگ معنوی محیط کار، نهضت تقبل هزینه و اعزام کارکنان و خانواده‌های آنان به سفر معنوی کربلا در تقویم رویدادهای، فرهنگی گنجانده شود.

در ادامه این مراسم عیسی اسحاقی، مدیرعامل نفت ایرانول گفت: در پی تاکیدات مدیرعامل تاپیکو، فاز اول واحد موم‌گیری این شرکت حداکثر تا خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، میزان افزایش تولید در شرکت نفت ایرانول را نه جهش تولید بلکه فوق‌جهش دانست و اعلام کرد: میزان تولید این شرکت در فروردین ماه سال جاری با ۶۹ درصد افزایش از ۲۹ میلیون لیتر سال گذشته به ۴۹ میلیون در فروردین ماه سال جاری، میزان فروش مقداری با ۷۶ درصد افزایش از ۲۹ میلیون لیتر به ۵۱ میلیون لیتر و مبلغ فروش با ۱۰۰ درصد افزایش از ۶۷۲۰ میلیارد ریال به ۱۳۵۰۰میلیارد ریال و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) لیتر با ۵۰ درصد از ۴/۴ میلیون لیتر به ۶/۶ میلیون لیتر با ۵۰ درصد افزایش رسیده است.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه و بازنشستگان منتخب با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

 

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی