Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:17:58 GMT

پویش ختم جمعی صلوات در دهۀ کرامت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۹۶۵۸

پویش ختم جمعی صلوات در دهۀ کرامت

پویش ختم جمعی صلوات در دهۀ کرامت هدیه به امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه(ع) راه‌اندازی شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پویش ختم جمعی صلوات در دهۀ کرامت هدیه به حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه(ع) به همت شبکه قرآن و معارف سیما راه‌اندازی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت تعداد صلوات‌های مورد نظر خود و مشارکت در این پویش به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی http://qurantv.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/khatmsalavat یا سامانه پیامکی 300004444 و فضای مجازی به آدرس @qtv_irib مراجعه و تعداد صلوات‌های خود را ارسال کنند. تاکنون نزدیک به 3 میلیون صلوات در این پویش ختم شده است.

شما می‌توانید با اشتراک این صفحه در فضاهای مختلف مجازی، دیگران را نیز از ثواب این طرح بهره‌مند کنید.

امام صادق(ع) در روایتی فرمود: کسی که یک مرتبه با نیت [پاک و پسندیده] و با اخلاص کامل صلوات بر پیامبر و خاندان گرامی‌شان بفرستد، خدای متعال یکصد حاجت او را برآورده می‌کند: 30 حاجت از حوائج دنیا، و 70 حاجت از حوائج آخرتش را؛ مَنْ صَلَّی عَلی النَّبی وَآلِه مَرَّةً واحِدَةً بِنِیةٍٍٍٍٍ وَ إخْلاصٍ مِنْ قَلبِهِ قَضَی اللهُ لَه مائَةَ حاجَةٍ؛ منها ثلاثونَ للدُّنیا وَسَبْعُونَ للآخِرَةِ. (الدعوات (للراوندی)، ص89)

نماهنگ| "نجواهای عاشقانه" با نوای حسین خلجیکتاب "عُيُون اَنوار الرّضا " منتشر شدبرکات "حسن ظن" به خدا در کلام رضا(ع)

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه قرآن اهل بیت علیهم السلام دهه کرامت بیشتر بخوانید... زندگی امام رضایی یعنی «خادم بی منّت ملت» بودن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه قرآن اهل بیت علیهم السلام دهه کرامت شبکه قرآن اهل بیت علیهم السلام دهه کرامت پویش ختم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علبم و فناوری آنا، سازمان زیباسازی شهر تهران برای گرامیداشت هفته کار و کارگر پویشی تحت عنوان «پای کار ایرانیم» را اجرا کرده است. این پویش برای بزرگداشت کارگران در همه موقعیت‌های شغلی رقم خورده و سوژه فضاسازی شهری شد.

پویش «پای کار ایرانیم» در  سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شده است. در این پویش از مضامینی همچون: «به خاطر شهدامون»، «با همه سختی‌هاش»، «با افتخار»، «به خاطر کشورمون»، «به خاطر خانوادمون» استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد