Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@17:09:05 GMT

ممنوعیت پرواز هواپیما‌های پاکستان در اروپا

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۹۶۷۶

ممنوعیت پرواز هواپیما‌های پاکستان در اروپا

به گزارش افکارنیوز،

اتحادیه اروپا ورود کلیه پرواز‌های خطوط هواپیمایی پاکستان به این اتحادیه را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

اخبار بین الملل-بر این اساس، اتحادیه اروپا با اعلام این مطلب که تمامی پرواز‌های سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان را به مدت شش ماه ممنوع اعلام کرده است، تصریح کرد این اتحادیه به خلبانان پاکستانی به دلیل عدم تبحر، اعتماد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان هواپیمایی پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد: «پرواز‌های خطوط هوایی بین المللی پاکستان (PIA) به مدت شش ماه در اتحادیه اروپا ممنوع است.»

بیش از یک سوم از خلبانان هواپیمایی کشوری پاکستان مظنون به داشتن مدارک و مجوز‌های پرواز جعلی هستند. "پویا عبدالله خان" سخنگوی "سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان" گفت: «آژانس امنیت پرواز و حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا (EASA) به سازمان هواپیمایی این کشور اعلام کرده هنوز اثبات نشده است که باقیمانده خلبانان (پاکستانی) دارای مدارک و تبحر لازم هستند بنابراین آن‌ها اعتماد شان را نسبت به سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان از دست داده اند.»

با هدف جلوگیری از سلب اعتماد کشور‌ها و سازمان‌های هواپیمایی خارجی، دولت پاکستان تحقیقات خود را درباره خلبانان دارای مدراک جعلی آغاز کرده و تاکنون فعالیت بیش از ۱۰۰ خلبان ممنوع اعلام شده است. سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان بر تعهد خود برای حفظ ایمنی و سلامت مسافران و همچنین فعالیت حرفه‌ای خلبانان تاکید کرده است. در طول سال‌های اخیر، دولت پاکستان ۸۸۰ نفر از جمله ده‌ها مسئول ارشد سازمان هواپیمایی این کشور را به جرم استفاده از مدارک جعلی شناسایی و آنان را از کار اخراج نموده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پاکستان اتحادیه اروپا هواپیمایی اتحادیه اروپا پاکستان هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد