Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ریوآوه اعلام کرد مهاجم ایرانی این تیم در پایان فصل به تیمی بزرگ منتقل می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ریوآوه بامداد امروز(چهارشنبه) در هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال به مصاف براگا رفت و با نتیجه 4 بر 3 برنده این دیدار شد.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریوآوه از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق در این بازی 2 گل برای تیمش به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کارواخال، سرمربی ریوآوه بعد از این بازی در واکنش به اخبار منتشر درباره احتمال جدایی مهاجم ایرانی از این تیم گفت: می دانم رسانه ها خبر می دهند پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ به دنبال جذب طارمی هستند. همچنین شنیدم او از یک تیم اسپانیایی هم پیشنهاد دارد. می دانم او در پایان فصل به یک تیم بزرگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی لیگ پرتغال سرمربی ریوآوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد

سرمربی تیم فوتبال پورتو نوع بازی مهدی طارمی برابر چاوز را مورد تمجید قرار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با 3 گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه 1+45 را ساخت.

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد 4 ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان