Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی بوکان گفت: یک میلیارد ریال ارز تقلبی خارجی توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و توقیف شد.

سرهنگ سلمان حیدری روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان ارز که از کیف دستی یک نفر عابر پیاده در مسیر سقز کشف شد، شامل چهارهزار و ۱۰۰ دلار تقلبی آمریکا و یک میلیون و ۵۵ هزار دینار تقلبی عراقی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی بوکان افزود: قاچاق کالا و ارز موجب ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور و ضربه به تولید ملی می‌شود و مبارزه با آن در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار دارد.

سرهنگ حیدری با اشاره به خرید و فروش ارز در برخی نقاط این شهر از شهروندان خواست تا از خرید و فروش ارز در معابر و خیابان‌ها خودداری کرده و تنها از مراکز و صرافی‌های معتبر اقدام به خرید ارز مورد نیاز خود کنند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنجگانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

در بوکان سه کلانتری "سیدقطب"، "امیرآباد" و "انقلاب" وجود دارد و سالانه بیش از ده ها میلیارد ریال  انواع کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان کشف و ضبط می‌شود.

ارز خارجی تقلبی برای نخستین بار است که در سال جاری در این شهرستان کشف شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0035Me

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ارز تقلبی کشف بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی