Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:26:29 GMT

پلمب یک باشگاه بدنسازی در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۰۲۱۷

پلمب یک باشگاه بدنسازی در نهاوند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی‌احسان خیشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند اظهار داشت: یک باشگاه بدنسازی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان شیوع کرونا ویروس از سوی بازرسان بهداشت محیط پلمب شد.

او افزود: هنوز خطر ابتلا به کرونا و گسترش آن در شهرستان وجود دارد و نهاوند جزء شهرستان‌های قرمز محسوب می‌شود به همین علت سالن‌های ورزشی تا تغییر وضعیت شهرستان موظف هستند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت نهاوند از ورزشکاران خواست برای حفظ سلامت خود تا زمان رفع خطر کرونا از رفتن به ورزشگاه‌ها خودداری کنند چراکه امکان ابتلا به کرونا در محیط‌های بسته و در هنگام فعالیت‌های ورزشی سنگین به شدت افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه بدنسازی ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی حسینی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در زمینه ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از انجام مراحل قانونی و با دستور مقام قضائی و حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط شده و به منظور صیانت از سلامت مردم، مباشران این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087396

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان