Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@08:22:22 GMT

فروش قرضی جهانبخش به آژاکس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۰۲۳۷

فروش قرضی جهانبخش به آژاکس

به گزارش افکارنیوز،

هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن برایتون در خانه با 3 گل به منچستریونایتد باخت تا در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گیرد.

اخبار ورزشی- جهانبخش در ابتدای فصل جایی در ترکیب تیمش نداشت اما در بازی های پیاپی مقابل بورنموث و چلسی در کریسمس گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین گل آلبیون را در پیروزی 2-0 مقابل بورنموث به ثمر رساند، در حالی که مقابل چلسی به آلبیون کمک کرد تا با یک ضربه  تماشایی به تساوی 1-1 برسد.

با این حال بعد از بازگشت دوباره فوتبال ، این بازیکن ایرانی باز هم در ترکیب تیمش به میدان نرفت و غایب بازی‌های تیم برایتون بود. این اتفاق صدای هواداران برایتون را نیز درآورده است و آنها عقیده دارند باید به جهانبخش بازی برسد. گراهام پاتر سرمربی برایتون در این باره گفت: هر بازیکن وقتی خارج از میادین باشد، صرف نظر از هر چیزی ناامیدکننده است. بعضی اوقات می‌توانید در مورد یازده بازیکن اولیه تیم تصمیم گیری کنید و سپس به تعادل روی نیمکت نگاه کنید و گاهی خیلی سخت است که بازیکنان اولیه را انتخاب کنید. درباره جهانبخش شرایط همین‌طور بوده است.

 او ادامه داد: علیرضا واقعا بدشانس  همه اینها را من می‌بینم و او واقعا باید در ترکیب باشد ولی سایر نفرات تیم هم عالی هستند و به همین دلیل من نمی‌توانم به او بازی بدهم و این سردردی که برای انتخاب نفرات اصلی تیم دارم را دوست دارم.

باید دید برایتون حاضر به فروش قرضی این بازیکن می‌شود یا با دریافت مبلغ قرارداد، حاضر به فروش قطعی او به تیم آژاکس خواهد بود؟

این بازیکن ایرانی نیز در یک استوری خود در اینستاگرام با نوشتن اینکه "مهم نیست" به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر جهانبخش فوتبال آژاکس فوتبال لیگ برتر لژیونر جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!