Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگنه گفت: جشن میلاد امام رضا (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در حیاط مسجد ابوالفضل(ع) کوی حصار امام خمینی (ره) همدان برگزار می شود.

«خدیجه زنگنه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با دهه کرامت جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر و همچنین جشن میلاد امام رضا (ع) به همت کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری  در مسجد ابوالفضل (ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری همدان افزود: مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور اعضای کانون و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عصر پنج‌شنبه(۱۲ تیر) به همراه مولودی‌خوانی  و دادان جایزه به شرکت کنندگان در جشن اجرا می‌شود.

 

وی ایجاد شور و نشاط و ترویج آموزه های دینی را از اهداف برگزاری این جشن عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای برنامه های پرمحتوا و جذاب در ولادت های ائمه  اطهار (ع) و بزرگان دینی  در جامعه، ارزش های ناب اسلامی و دینی در جامعه ترویج می شود.

 

وی با بيان اين كه يكی از بسترهای خوب برای پرداختن به فرهنگ اهل بيت(ع) دهه كرامت است، افزود: اول ذيقعده منور به فروغ تابناك حضرت فاطمه معصومه(س) و ميلاد پرخير و بركت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) است.

 

زنگنه افزود: تمام برنامه‌های دهه كرامت بايد محتوامحور باشد، به طوری كه زمينه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم كرده و باعث افزايش معرفت و بينش ما به امام رضا(ع) شود.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: میلاد امام رضا ع دهه کرامت جشن میلاد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند

ایسنا/اردبیل امام جمعه نمین طلاب حوزه علمیه خواهران را سنگربانان عرصه تربیت دانست و به حمایت همه جانبه مراکز فرهنگی و آموزشی از این مجموعه دینی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ کریم اسدزاده، هشتم اردیبهشت در نشست ستاد پذیرش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نشر و ترویج معارف علوم دینی، گفت: بازتاب عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران در پرورش نیروی انسانی در جامعه امری مهم و انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان طلبه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی افزود: امروزه وضعیت کنونی جامعه و هجمه‌های مختلف دشمنان، بسترسازی برای تحصیل در حوزه علمیه بانوان را بیش از گذشته ضروری کرده است.

امام جمعه شهرستان نمین بیان کرد: تربیت دینی، نقش مهمی در هدایت نسل حاضر و آینده دارد و به‌طور قطع تحقق این هدف با تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدزاده اثرگذاری و عملکرد خواهران طلبه را ستودنی توصیف و اظهار کرد: مسئله جذب و پذیرش حوزه علمیه خواهران مسئله مهمی در زمینه پرورش بانوان فعال انقلابی و جهادی می‌باشد.

وی بانوان طلبه را سنگربانان عرصه تربیت دانست و تصریح کرد: نقش مراکز فرهنگی و آموزشی در حمایت مادی و معنوی از حوزه‌های علمیه خواهران در امر پذیرش بایستی پر رنگ باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی