Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فروزش روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این ۱۸ پیکر منتقل شده به پزشکی قانونی شامل ۱۵ زن و سه مرد است.

وی اظهارداشت: پس از انتقال پیکرهای جان‌باختگان به پزشکی قانونی طی ساعات پس از حادثه، تعیین علت فوت آغاز شد و پیکرها پس از طی مراحل قانونی به خانواده‌هایشان تحویل داده می‌شود.

به گزارش ایرنا حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه شامگاه سه‌شنبه رخ داد و کانال سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد علت وقوع این حادثه در رسانه‌های ارتباط جمعی وجود دارد اما به گفته مسوولان هیچ‌یک از آنها شامل نشتی گاز یا اتصالی برق، علت حادثه نیست.

برچسب‌ها آتش‌نشانی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران سازمان پزشکی قانونی کشور پروندهٔ خبری آتش سوزی مرکز درمانی "سینا اطهر" در شمال تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران سازمان پزشکی قانونی کشور آتش نشانی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران سازمان پزشکی قانونی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز بامداد امروز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟