Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

امکان برگزاری اردوهای سه نفره دختران را نداریم

فدراسیون جهانی بسکتبال(فیبا) زمان، مکان و گروه‌بندی مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ملی بانوان ایران به عنوان صدرنشین گروه B با تیم‌های ژاپن، استرالیا، ترکمنستان و اوکراین هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات ۵ تا ۹ خرداد ۱۴۰۰ به میزبانی اتریش برگزار می شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ادامه توقف فعالیت برخی از رشته‌های ورزشی از جمله بسکتبال، مشخص نیست که اردوهای تیم ملی و برنامه ریزی برای این مسابقات چگونه و چه زمانی انجام می‌شود.

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در این رابطه گفت: ما بیکار نمی‌نشینیم و به محض دریافت مجوز برگزاری اردو از سمت وزارت ورزش و جوانان تمریناتمان را آغاز می‌کنیم. بسکتبال بازی پربرخوردی است و وزارت هنوز مجوز برگزاری اردو و مسابقه را نداده است.

ارسلان کاظمی برنده رسمی نظرسنجی فیبا

ارسلان کاظمی پس از موفقیت در نظرسنجی آسیا و اقیانوسیه در نیمه پایانی با حمایت مردم از رافائل مینییرو برزیلی هم عبور کرد تا در فینال به کارلوس مورایس برسد.

رقابت این دو ابتدا با برتری مطلق مورایس آغاز شد اما در ادامه آرای ارسلان لحظه به لحظه افزایش یافت تا در نهایت او با ۵۸ درصد آرای نظرسنجی، آقای دانک دهه ۲۰۱۰ جهان شود.

فیبا ۴۸ ساعت پس از پایان نظرسنجی پیروزی ارسلان کاظمی را رسماً اعلام کرد.

باخت نایجینگ در روز دبل دبل حدادی

دیروز در ادامه رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال چین (CBA)، تیم نانجینگ با وجود درخشش حامد حدادی سنتر ایرانی خود مقابل تیم لیائونینگ با نتیجه ۱۲۰ ۱ ۱۰۷ شکست خورد تا سومین باخت خود در این مرحله متحمل شود.

حامد حدادی سنتر ایرانی تیم نانجینگ با وجود اینکه همانند سه بازی گذشته این تیم عملکرد خوبی داشت و با کسب ۱۹ امتیاز، ثبت ۱۸ ریباند و ۵ پاس گل دبل دبل کرد، نتوانست مانع باخت یارانش شود.

ازدواج دو ملی‌پوش از هندبال و والیبال

محسن باباصفری، دروازه بان تیم ملی هندبال که در لیگ رومانی بازی می کند، با انتشار تصویری از مراسم ازدواجش، خبر از آغاز زندگی مشترک خود با شکوفه صفری داد.
شکوفه صفری هم عضو تیم ملی والیبال زنان و باشگاه ذوب آهن است که حالا به جرگه متاهلین پیوسته است.

ویزر، سعید ملایی را گروگان گرفت

سیدرضا صالحى امیرى در نشست امروز خود با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده تعلیق جودوى ایران گفت: تا قبل از این سابقه نداشت یک فدراسیون جهانی چنین رفتاری کند. آن ها ورزشکار ما را در مسابقات جهانی به گروگان گرفتند و کاری کردند که خود ورزشکار هم راضی نبود. ویزر، رییس فدراسیون جهانی جودو‌ تاکنون حاضر به مذاکره نشده‌‌ و حتی اولین‌ بار‌ در اسفند ۹۷ نامه تعلیق را به ما داد.

صالحى امیرى ادامه داد: چیزی که الان‌ مشخص است، ما باید ۲۳ شهریورماه در دادگاه CAS حاضر شویم. همان اوایل پیام هایی دریافت کردیم که ملایى علاقه به بازگشت داشت و من هم گفتم شخصا براى استقبال از او به فرودگاه مى روم. متاسفانه بازهم ویزر اجازه نداد و از نظر ما این کار گروگانگیرى است.

سرنوشت لیگ جودو1۴تیر مشخص می شود

شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند ماه سال گذشته منجر به تعطیلی لیگ‌های بسیاری از رشته‌های ورزشی از جمله جودو شد. اتفاقی که با اعلام پایان مسابقات در لیگ‌های رشته‌های رزمی تکواندو و کاراته همراه بود و قرار است روز شنبه 14 تیر ماه نیز درباره لیگ‌های جودو تصمیم‌گیری شود.

درخواست حسن یزدانی: لطفا کشتی را تعطیل نکنید

حسن یزدانی، نابغه ی کشتی جویبار وضعیت خودش را بعد از انجام چند ماه تمرینات کشتی مطلوب توصیف کرد و گفت: امروز بعد از مذاکراتی که انجام شد،‌ با تیم ایران مال قرارداد امضا کردم. امسال در لیگ برتر کنار این تیم هستم. امیدوارم وزارت بهداشت هر چه زودتر مجوز برگزاری مسابقات کشتی را صادر کند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات برگزار شود.
وی افزود: لیگ برتر تنها منبع درآمدی ورزشکاران به ویژه کشتی گیران است. از مسئولان وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا می خواهم که تدابیری بیاندیشند تا این مسابقات در زمان مقرر برگزار شود و شور و هیجان به کشتی برگردد. کشتی گیران از همین لیگ می توانند درآمد کسب کنند و در صورت برگزار نشدن مسابقات وضعیت خوبی نخواهند داشت.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش‌ها بسته خبری منهای فوتبال ارسلان کاظمی حامد حدادی سعید ملایی سیدرضا صالحی امیری فیبا بسکتبال فریده شجاعی جودو کشتی حسن یزدانی محسن باباصفری شکوفه صفری بسکتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش ها ارسلان کاظمی حامد حدادی سعید ملایی سیدرضا صالحی امیری فیبا بسکتبال فریده شجاعی جودو کشتی حسن یزدانی محسن باباصفری بسکتبال ارسلان کاظمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی کجاست؟

 حسن یزدانی بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی هانگژو کتفش را جراحی کرد و سال ۲۰۲۳ را با نقره مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک و همچنین طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند.

با وجودی که تا امروز همه مدعیان دوبنده تیم ملی در چرخه حضور داشته و در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو به دلیل شرایط ویژه‌اش هنوز وارد چرخه نشده و به او این فرصت داده شده است که با حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان که ۱۷ تا ۲۰ خرداد در بوداپست برگزار می‌شود، بتواند در صورت آمادگی بدنی و شرایط مناسب کتفش؛ حضور در سومین المپیک متوالی را تثبیت کند.

او پیش از این قرار بود از اردوی جاری تیم ملی کشتی آزاد، بعد از ماه‌ها دوری از جمع اردونشینان، به اردو ملحق شده و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کند، اما طبق هماهنگی با فدراسیون، ترجیح داد این اردو را هم نیاید و کار‌های درمانی و تمرینی‌اش را در شهر و سالن خودش پیگیری کند.

بعد از آن جلسه دو ساعته‌ای که بین حسن یزدانی و رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی در محل فدراسیون برگزار شد، چرخه وزن ۸۶ کیلوگرم رسانه‌ای شد. بر این اساس حسن یزدانی قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان کشتی بگیرد و حالا این سؤال مطرح است که آیا با توجه به موضوع مهم انتخاب ملی‌پوش ۸۶ کیلوگرم بعد از مسابقات بوداپست، یزدانی در اردوی بعدی حاضر خواهد شد یا خیر؟

فدراسیون کشتی برای حسن یزدانی به‌عنوان قهرمان ۹ مداله کشتی ایران احترام زیادی قائل است، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که اگر حسن یزدانی ترجیح بدهد تمریناتش را همچنان تا پیش از اعزام به مجارستان، در جویبار دنبال کند، با درخواست او موافقت شده و او از اردوی بعدی هم به خانه کشتی نیاید.

چیزی که اکنون اهمیت دارد، وضعیت جسمانی حسن یزدانی است و اینکه بتواند قابلیت‌های فنی خود را بعد از عمل جراحی کتف نیز در مسابقات به نمایش بگذارد.

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران اعزامی به المپیک پاریس، بعد از بررسی وضعیت حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان انتخاب خواهد شد.

حسن یزدانی در دو المپیک ریو و توکیو حضور داشته است و دو نشان طلا و نقره از المپیک و هفت مدال جهانی در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند