Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:50:23 GMT

شاخص بورس بر قله ۱.۶ میلیون واحد نشست

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۱۰۵۶

شاخص بورس بر قله ۱.۶ میلیون واحد نشست

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، دقایقی پیش با ثبت رشد بیش از ۵۳هزارواحدی، به ارتفاع ۱.۶میلیون واحد صعودی پرقدرت داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس لحظاتی پیش با ثبت رشد بیش از 53هزار واحدی از ارتفاع یک‌میلیون و 600هزار واحد گذر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تا به این لحظه بیش از 3 میلیارد و 944میلیون سهم و حق تقدم نیز به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 612 میلیارد تومان در 602هزار نوبت توسط معامله‌گران دست به دست شده است.

بیشترین اثر مثبت بر صعود و رکوردشکنی شاخص بورس هم تا به این لحظه توسط شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران رقم خورده است.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس نیز تاکنون با ثبت دادوستد 959میلیون ورقه به‌ارزش بیش از 2172میلیارد تومان در 305هزار نوبت، شاخص فرابورس رشد 391واحدی را تجربه کرده و در ارتفاع 16هزار و 908 واحد قرار گرفته است.

شاخص بورس از قله 1.5 میلیون واحد هم عبور کردصعود پرقدرت شاخص بورس به ارتفاع 1.5میلیون واحد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شرکت فرابورس ایران بازار سرمایه بورس اوراق بهادار تهران شاخص بورس تهران بیشتر بخوانید... ۳ دلیل رکوردشکنی بی‌سابقه بورس/ ۲ پذیره‌نویسی جدید نفتی و فولادی در راه است یک شرکت تولید نیروی برق به جمع بورسی‌ها پیوست بورس‌های کشور ۵ تایی می‌شوند/ مسکن صاحب بورس می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت فرابورس ایران بازار سرمایه بورس اوراق بهادار تهران شاخص بورس تهران فرابورس بازار سرمایه بورس تهران شاخص بورس شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) با اٌفت ۲۵۹۰.۴۷ واحدی به ۲,۲۳۶,۵۰۷.۹۹ واحد رسید.

همچنین از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۴۶۳.۵۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۷۹۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۴۹,۰۵۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۷,۳۰۵.۰۲۹ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۲۴۶,۵۱۵.۱۲۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6099102 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس