Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانور مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مانور مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان به مناسبت ۱۲ تیرماه سالروز تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اهمیت برگزاری این مانور با وجود ممنوعیت برگزاری جلسات کرونایی اظهار کرد: جلسات مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در سطح استانی و ادارات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ایرج خدادادی افزود: حضور نهادهای متولی نشاندهنده این است که مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور  بدون همکاری و همیاری همه نهادها میسر نیست و باید دست در دست هم مشکلات جامعه رفع شود.

وی مقابله با تحریم‌ها را فرآیندی نیازمند رونق‌دهی به تولید داخل دانست و بررسی تمام آسیب‌ها و آفت‌ها را برای جلوگیری از به خطر افتادن تولید داخلی به ویژه از طریق قاچاق کالا را بااهمیت عنوان کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تاکید بر اینکه ما مکلف به حمایت از تولید داخل از طریق مبارزه با قاچاق کالا هستیم گفت: با توجه به ذات سلامت‌محوری این کالاها در کنار اهمیت موضوع  اقتصاد سلامت دقت نظر بیشتر در این حوزه ضروت دارد.

وی با بیان اینکه سرچشمه‌ها و منابع اصلی قاچاق کالا باید شناسایی شود، خاطر‌نشان کرد: این اقدام اساسی در کنار افزایش آگاهی و آموزش به عوامل جزء و عرضه کنندگان خرد جلوی توزیع کالا را می‌گیرد.

انتهای پیام/ 3140/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت همدان مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور مبارزه با قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر