Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مراسم که روز چهارشنبه و در محل بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری برگزار شد، دکتر فریبرز درتاج معاون پژوهشی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و حجت الاسلام محمد مطهری معاون پژوهشی بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری این تفاهمنامه را که در چهار ماده و سه تبصره بود، به امضا رساندند.

معاون پژوهشی بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری در ابتدای این نشست گفت: این اقدام برای بنیاد یک حرکت جدید است که مورد استقبال سازمان نظام روانشناسی قرار گرفته و امید است گام های خوبی در راستای شناخت هرچه بیشتر آثار شهید مطهری برای برگزاری دوره های آموزشی، سمینار وهمچنین دانشنامه های تحصیلی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری افزود: در این حرکت علمی و فرهنگی تلاش خواهد شد تا دو طرف در زمینه دستاوردهای آثار شهید مطهری در زمینه های تاکید بر عقل و شعور و همچنین حفظ مسایل معرفتی که در جهت برقراری تعادل در جامعه باشد، اقدام کنند.

وی درمورد حوزه روانشناسی و آثار شهید مطهری تصریح کرد: استاد شهید مطهری با منابع علوم انسانی جدید آشنایی کامل و به امور روانشناختی توجه ویژه ای داشت.

مطهری تاکید کرد: شهید مطهری به مسایل مبنایی و پایه ای نیز توجه داشت و این مطلب را می توان در تمامی آثار اسلامی شهید مطهری به خوبی مشاهده کرد.

ادامه دارد...

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت خشونت خانگی پروندهٔ خبری قانونی برای تامین امنیت زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت خشونت خانگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت خشونت خانگی شهید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان استاد نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، از قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان به عنوان استاد نمونه کشور با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تجلیل شد.

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان است و رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است؛ محمدی نژاد علاوه بر انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی، موسس و رئیس پژوهشگاه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر، سرپرستی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و ریاست شورای مشاوران دانشگاه را نیز برعهده دارد؛ همچنین وی موسس و مدیریت تنها قطب علمی کشور در دانشگاه شهید باهنر را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است