Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا فرحبخش معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در آیین افتتاح مدارس استثنایی در فهرج و نرماشیر گفت: از اولویت‌های نوسازی مدارس استان کرمان ساخت و بازسازی مدارس استثنایی و عشایری در سطح استان است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در رابطه با مدرسه استثنایی بنت الهدی شهرستان فهرج گفت: این مدرسه نیاز شهرستان فهرج بوده و با ۸ کلاس درس و ۷۰۲ مترمربع زیربنای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در شهر فهرج و ویژه دانش آموزان استثنایی این شهرستان ساخته شده است، که امروز با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان به بهره برداری رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرحبخش با اشاره به اینکه مدرسه قدیمی استثنایی بنت‌الهدی فهرج تخریبی بود و نیاز به بازسازی داشت، افزود: ساختمان جدید آموزشی بنت الهدی فهرج با کلیه تجهیزات و امکانات پذیرای ۶۰ دانش آموز فهرجی با نیاز‌های ویژه است که این واحد آموزشی دارای ۴۰۰ متر حصارکشی و ۴ هزار متر مربع محوطه سازی نیز هست.

او همچنین در آیین افتتاح مدرسه استثنایی تلاش شهرستان نرماشیر تصریح کرد: این پروژه آموزشی که نیاز شهرستان نرماشیر و دانش‌آموزان استثنایی بود با پنج کلاس درس و ۳۰۵ متر مربع زیربنای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر نرماشیر ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان از افتتاح دو پروژه بزرگ دیگر در شهر کرمان طی فردا با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدارس استثنایی ساخت مدرسه نوسازی مدارس نوسازی مدارس استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار

سید محمدرضا هامشی و هیات همراه با حضور در مدرسه دخترانه ۱۹ دی و مدرسه پسرانه شهید رجایی روز معلم را به آموزگاران و کادر آموزشی این مدارس تبریک گفتند.

استاندار سمنان گفت: جامعه هدف معلمان و اساتید دانشگاه ها ، آینده سازان کشور هستند و توجه به دغدغه ها و مطالبات آنها ضروری است.

استان سمنان ۱۱ هزار فرهنگی و بیش از ۳ هزار استاد دانشگاه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی