Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:52:10 GMT

راهکاری برای مقابله با کرونا؛ تکواندو در فضای باز

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۲۱۱۹

راهکاری برای مقابله با کرونا؛ تکواندو در فضای باز

فدراسیون تکواندو در نظر دارد به خاطر شیوع کرونا مسابقات خود را در فضای باز برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به افزایش دوباره تعداد مبتلایان و فوتی های مربوط به شیوع ویروس کرونا در کشور، روند بازگشایی اماکن و رشته های ورزشی مدتی است متوقف شده. در این میان رشته های پربرخورد مثل تکواندو، کشتی، کاراته و جودو همچنان مجوز فعالیت ندارند و فدراسیون ها نیز بلاتکلیف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با اینکه لیگ برتر تکواندو در دوره قبلی با اعلام فدراسیون پایان یافته اعلام و رده بندی تیم ها هم مشخص شد، برای فصل جدید سازمان لیگ تکواندو راهکاری در نظر گرفته تا خطر ابتلای افراد حاضر در مسابقات به حداقل برسد.


تمجید، رییس سازمان لیگ تکواندو در این باره به فارس می گوید: تمهیداتی انجام شده که مسابقات را در فضای باز انجام دهیم. پس از صدور مجوزهای ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، مسابقات را برگزار خواهیم کرد.


مسئولان وزارت بهداشت بارها اعلام کردند به خاطر برگزاری مسابقات فوتبال در فضای باز به این رشته مجوز فعالیت دادند و حالا باید دید ایده برگزاری مسابقات دیگر رشته های ورزشی از جمله تکواندو در فضای باز با چه واکنشی از سوی مسئولان ستاد مقابله با کرونا مواجه می شود.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو فضای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی