Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تا مهر ماه دوره آموزش خدمت سربازی همچنان یک ماهه است. تاریخ انتشار: 11:45 - 11 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۷۴۱

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: میر غلامرضا رحیمی پور درباره مهلت دوران آموزشی سربازان در دوران شیوع کرونا، اظهارکرد: با شیوع کرونا در کشور ستادکل نیرو‌های مسلح تصمیم به کاهش مدت دوره آموزشی سربازان گرفت و در همین راستا به تمامی یگان‌ها و مراکز آموزشی اعلام شد که مدت دوره آموزشی سربازان به یک ماه کاهش بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن دستورالعمل‌های بهداشتی و ویژه برای حفظ سلامت سربازان نیز تهیه و ابلاغ شد که با جدیت در حال اجراست.

رحیمی پور در مورد اینکه مدت آموزشی سربازی برای برخی از سربازان بیشتر از یک ماه بوده است، گفت: این موضوع ممکن است درموارد اندکی به دلیل تعطیلات یا تأخیری چند روزه باشد که در حال بررسی آن هستیم و به شکل کلی چنین چیزی نیست.

وی درباره اینکه این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، افزود: در حال حاضر تصمیم بر این است که این روند تا مهرماه ادامه داشته باشد و پس از آن با توجه به شرایط در مورد ادامه این روند تصمیم‌گیری خواهد شد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد که این کاهش مدت دوره آموزشی سربازی به معنای کسر خدمت نبوده و طول مدت خدمت سربازی تغییر نکرده است.

رحیمی پور اظهارکرد: علاوه بر این مورد، پروتکل‌های بهداشتی نیز به جد در محیط‌های آموزشی و پادگان‌ها اجرا و رعایت می‌شود. وضعیت سلامتی سربازان رصد شده و محیط‌های حضور آنان نیز ضدعفونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: روایت ملکی از جنگ با کرونا

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا سربازی دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟