Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:47:13 GMT

عملیات بهسازی میدان رسالت به اتمام رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۲۶۷۰

عملیات بهسازی میدان رسالت به اتمام رسید

رامین امیرمداح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: میدان رسالت با مساحت شش هزار و ۳۶۰ مترمربع بزرگترین میدان در منطقه سه شهری کرمان است.

وی با اشاره به این‌که میدان رسالت، یکی از محدوده‌های پُردتردد منطقه سه محسوب می‌شود، گفت: این میدان به بهسازی و زیباسازی نیاز داشت که به همت شبانه روزی معاونت های خدمات شهری و حمل و نقل و امور زیربنایی عملیات های مختلف عمرانی، زیباسازی، تجهیز، نورپردازی و اجرای فضای سبز این میدان از اواخر سال گذشته آغاز شده است که خوشبختانه امشب شاهد بهره برداری از این میدان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه سه کرمان به اجرای عملیات جدول گذاری سنگی به طول ۳۹۰ متر دور میدان اشاره کرد و گفت: در ادامه خاکریزی، تسطیح، احیای آبنماها و رنگ آمیزی المان، عملیات روشنایی میدان و نورپردازی المان قائم آل محمد و آبنماهای آن با برج نور، ۴۰ پروژکتور در انواع مختلف، ۲۴ عدد پایه چراغ سه متری و ۵۰ عدد پایه چراغ پارکی انجام شد.

امیرمداح در بخش دیگری از صحبت های خود از کاشت بیش از ۶۰ هزار گل و گیاه در میدان رسالت در ادامه عملیات بهسازی این میدان خبر داد و گفت: به همت نیروهای واحد فضای سبز منطقه سه و با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری عملیات کاشت بیش از ۶۰ هزار از انواع گل و گیاه و درخت و درختچه از جمله شمعدانی، اطلسی خارجی، ساناز، رز مهندسی و همچنین میخک هندی، برگ بو، یاس هلندی و یوکا انجام شد.

وی یادآور شد: فضای سبز میدان رسالت به سیستم آبیاری تحت فشار (قطره ای) مجهز شده است.

کد خبر 4963146

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان پروژه های شهری ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد ایلام مواد مخدر استانداری سمنان بیرجند دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی میدان رسالت فضای سبز منطقه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، بهنام امانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.
سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان شهرکرد گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • تهاتر نفت برای اتمام عملیات راه‌آهن خرم‌آباد
  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم