Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اورژانس تهران با بیان این‌‌که ۱۹ نفر در حادثه دیشب فوت شدند، گفت: به ۱۵ مصدوم خدمات سرپایی ارائه کردیم و در صحنه ترخیص شدند و ۹ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که با پیگیری‌‌های صورت گرفته تمام این ۹ نفر شرایط مناسب و پایداری دارند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت ودرمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر پیمان صابریان در گفت‌‌وگویی ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران اظهار کرد: در صحنه حادثه آتش‌‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر 18 نفر فوت شدند؛ یک نفر در حین سی‌‌پی‌‌آر به بیمارستان منتقل شد که متأسفانه وی نیز فوت شد؛ به 15 مصدوم خدمات سرپایی ارائه کردیم و در صحنه ترخیص شدند و 9 نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که با پیگیری‌‌های صورت گرفته تمام این 9 نفر شرایط مناسب و پایداری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علت حادثه باید توسط متخصصین بررسی شود و نتیجه کارشناسی ارائه شود؛ ساختمانی که دچار انفجار شد، یک مرکز درمانی (دی کلینیک) بوده است که مرکز تصویربرداری، آژمایشگاه و جراحی محدود داشته است که متأسفانه دچار حریق شد.

رئیس مرکز اورژانس تهران متذکر شد: دیشب از انفجار گاز هلیومی که در آنجا وجود داشت، جلوگیری به عمل آمد؛ در حال حاضر افراد متخصص در حال بررسی هستند که علت حادثه چه بوده است؛ البته این حادثه تا حد زیادی قابل پیشگیری بوده است.

صابریان در پاسخ به این سؤال که آیا آتش‌‌سوزی عمده بوده یا خیر تصریح کرد: در خصوص علت آتش‌‌سوزی باید کارشناسان نظر بدهند.

در حال تکمیل...

R7573/P/S2,24/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اورژانس بیشتر بخوانید... دستور بازداشت ۴ نفر در پی انفجار در کلینیک درمانی سینا شناسایی اجساد جان‌باختگان انفجار در کلینیک سینا در حال انجام است تصاویر اختصاصی تسنیم از کلینیک سینا پس از انفجار مهیب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اورژانس ویروس کرونا اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند