Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: علاقه‌ی خاصی به والیبال نشسته دارم و ادامه موفقیت‌های تیم ایران در جهان، تنها آرزوی ورزشی‌ام است. تاریخ انتشار: 13:04 - 11 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۸۱۶

خبرگزاری میزان- طبق اعلام سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، داوود علیپوریان در خصوص اینکه تمریناتش را در منزل و زیر نظر مربیان پیگیری می‌کند، اظهار داشت: با شیوع کرونا، اردو‌ها لغو و باشگاه‌ها تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نیز مانند سایر ورزشکاران، برای حفظ آمادگی جسمانی، تمریناتم را زیر نظر مربیان در منزل ادامه دادم و یقین دارم توجه به سلامتی برای یک ورزشکار اولویت اول است.

ملی‌پوش والیبال نشسته در مورد تاخیر در برگزاری پارالمپیک، تصریح کرد: تاخیر در زمان برگزاری پارالمپیک فرصت خوبی شد تا نگرانی برای تمرینات فنی نداشته باشیم و هر زمان که اردو‌ها آغاز شد باز به اوج آمادگی خود برگردیم.

وی درباره نخستین حضورش در ورزش معلولین، افزود: سال ۸۸ زمانی که برای جراحی و روند درمانی به بیمارستان رفته بود، با ورزش افراد دارای معلولیت آشنا شدم. پس از آن با حضور در هیئت استان تهران و صحبت با طباطبائیان، تمریناتم را زیر نظر او در والیبال نشسته آغاز کردم. در طول این سال‌ها رفته رفته به والیبال نشسته علاقه‌مند شدم و توانستم پارالمپیک و رویداد‌های جهانی و آسیایی را با کسب مدال طلا و سکوی قهرمانی تجربه کنم.

علیپوریان در مورد حضور افراد دارای معلولیت به ورزش، اذعان کرد: معلولیت مسئله‌ای نیست که مانع تلاش و حضور افراد در جامعه شود. پیشنهاد می‌کنم که افراد دارای معلولیت با ورود به دنیای حرفه‌ای ورزش، حس شیرین مدال‌آوری را تجربه کنند و زندگی تازه‌ای برای خود رقم بزنند.

ملی‌پوش والیبال نشسته درباره آرزوی ورزشی‌اش، گفت: امروز تنها آرزوی ورزشی‌ام تداوم موفقیت‌ها و قهرمانی تیم ملی ایران در میادین جهانی و بین‌المللی است و امیدوارم با شناسایی استعداد‌های کشور، پشتوانه خوبی برای تیم ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان قدیمی والیبال نشسته کشورمان الگوی ورزشی‌ام بودند، تاکید کرد: روز‌های ابتدای حضورم در تیم ملی والیبال نشسته ایران از بازیکنان قدیمی تیم ملی، رفتار و نکات فنی را یاد می‌گرفتم. امروز نیز تمام آن مطالب را در اختیار بازیکنان جوان تیم قرار می‌دهم تا آنها نیز الگو‌برداری کنند.

ملی‌پوش کشورمان همسرش را حامی اصلی برای حضور در دنیای ورزش حرفه‌ای معرفی کرد و اظهار داشت: حدود ۱۶ سال است که ازدواج کرده‌ام و در تمام این مدت همسرم با حمایت‌هایش کمکم کرد تا در این مسیر به حرکت خود ادامه دهم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

علیپوریان که با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت‌وگو داشت، خاطرنشان کرد: دوست دارم هر زمان که از دنیای حرفه‌ای ورزش خداحافظی کنم، به عنوان مربی یا داور فعالیتم را ادامه دهم و در موفقیت‌های تیم ملی موثر باشم.

بیشتر بخوانید: رضایی: ادامه همکاری‌ام با کمیته ملی پارالمپیک این هفته مشخص می‌شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال نشسته والیبال نشسته والیبال نشسته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: مقامات دانشگاهی در سراسر آمریکا نگران اعتراضات جاری و تاثیر آن بر جشن‌های دانشجویی ماه آینده هستند. برخی از دانشگاه‌ها از پلیس خواسته اند اعتراضات را که به زد وخورد‌های ناخوشایند و بازداشت‌ها منجر شده است، سرکوب کنند در حالی که برخی دیگر از دانشگاه‌ها ظاهرا متقاعد شده اند که با توجه به نزدیک شدن به پایان ترم منتظر فروکش کردن اعتراضات باشند.

این در حالیست که برخی از دانشگاه تلاش می‌کنند به مذاکره به دانشجویان برای یافتن راه حل پایان اعتراضات ادامه می‌دهند. در دانشگاه کلمبیا، مسئولان دانشگاه به مذاکره با دانشجویان معترض که هفته گذشته برای اولین بار چادر‌های اعتراضی را بر پا کردند ادامه می‌دهند و در دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا نیز هیات علمی با دانشجویانی که از روز دوشنبه در داخل محوطه دانشگاه تجمع کرده اند دیدار کرده و به دنبال مذاکره برای راه حل هستند. این دانشگاه کلاس‌های خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

دیگر دانشگاه‌ها در حال بازنویسی قوانین خود به منظور ممنوع کردن برپایی چادر‌ها و انتقال محل برگزاری امتحانات پایان ترم خود به اماکن دیگری هستند.

با وجود چنین تدابیری اعتراضات ادامه دارد و دانشجویان روز پنجشنبه در دانشگاه بلومینگتون ایندیانا در مقابل چشم پلیس مسلح به سپر و باتوم چادر بر پا کردند. پلیس ۳۳ دانشجو را در این دانشگاه بازداشت کرد.

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی یک روز بعد از بازداشت بیش از ۹۰ نفر از معترضان در این دانشگاه اعلام کرد مراسم فارغ التحصیلی را که قرار بود ۱۰ مه (۲۱ اردیبهشت) برگزار شود، لغو کرده است.

با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان وعده دادند به اعتراضات ادامه دهند

شبکه خبری الجزیره گزارش داد: سرکوب دانشجویان توسط پلیس آمریکا در دانشگاه‌های آستین و کالیفرنیای جنوبی در حالی دامه دارد که دانشجویان در دانشگاه‌های هاروارد و براون شروع به برپا کردن چادر‌های اعتراضی کرده اند.

به رغم بازداشت‌ها در دانشگاه‌های آستین و کالیفرنیای جنوبی، دانشگاه جورجیا و امرسون بوستون، دانشجویان وعده داده اند به اعتراضات خود علیه جنگ رژیم اسرائیل در غزه ادامه دهند.

جنبش دانشجویی در آمریکا از دانشگاه‌های می‌خواهد روابط مالی خود با اسرائیل را قطع کرده و از شرکت‌هایی که در جنگ خشونت آمیز در غزه نقش دارند، صرف نظر کنند.

در حملات بیرحمانه رژیم صهیونیستی در غزه دست‌کم ۳۴ هزار و ۲۶۲ فلسطینی بی‌گناه به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • تداوم بارش‌های رگباری در استان یزد
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • تداوم بارش‌ها تا پنجشنبه ادامه دارد