Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:17:29 GMT

فیفا باید کوتاه بیاید/ویلموتس به درد نخور بود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۴۱۵۸

فیفا باید کوتاه بیاید/ویلموتس به درد نخور بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور در جمع خبرنگاران راجع به غیبت خود در چند روز اخیر در فدراسیون فوتبال گفت: قرار نیست هر روز به این ساختمان بیایم چون فقط عضو هیئت رئیسه هستم. من تا زمان برگزاری مجمع در هیئت رئیسه خواهم بود و سپس زحمت را کم می کنم.

وی راجع به حضور در پست سرپرستی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این موضوع منتفی شده است و فقط عضو هیئت رئیسه خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کفاشیان درباره ایراد فیفا به پیش نویس اساسنامه فدراسیون مبنی بر دولتی بودن آن تأکید کرد: در اساسنامه جدید، استقلال فدراسیون دیده شده است.  این موضوع در مجمع فدراسیون بررسی می شود. این که نهاد عمومی غیر دولتی  هستیم، مصوب مجلس است و قانون کشور ایران. نمی توان آن را نپذیرفت. این قانون برای تمام فدراسیون ها است و باید تمکین کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد:  هر کشوری قوانین خودش را دارد. فدراسیون با وجود آنکه زیر نظر AFC و FIFA است باید از قوانین کشور خودش نیز تبعیت کند.

وی درباره حل اختلاف نظر بر سر این موضوع یادآور شد: باید با فیفا خوب صحبت کنیم. به آنها باید گفت هیچ کس در انتخابات فدراسیون انتخاب نمی کند.

کفاشیان درباره پیشنهاد خود نیز صحبت کرد و عنوان داشت: من پیشنهاد دادم اگر ابهامی برای فیفا وجود دارد سریعاً انتخابات با اساسنامه فعلی که هیچ مشکلی هم ندارد، برگزار شود و سپس درباره موضوعی که فیفا راجع به آن بحث دارد، تصمیم گیری شود.

وی افزود: فیفا هرچقدر تصویب اساسنامه و به تبع آن انتخابات فدراسیون فوتبال ایران را به تأخیر می اندازد، ضرر خواهیم کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:ما جزو بهترین های آسیا هستیم و فیفا این گونه در حق فوتبال ما ظلم می کند. آنها باید مجوز بدهند.

کفاشیان راجع به صحبت های اسلامیان عضو دیگر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر ورود دولت به این موضوع تصریح کرد: بحث این نیست؛ فدراسیون با فیفا طرف است. اگر مورد خاصی وجود دارد باید صراحتاً به ما اعلام کنند. سپس دولت می تواند ورودکند. حل این قانون هم یکی دو روزه نیست.

وی تأکید کرد: نمی توانیم فوتبال را چند ماه به حال خودش رها کنیم. حدود ۱۲ سال است استقلال خودمان را داشتیم و پس از این هم ادامه خواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: مسئولیت این موضوع با فیفا است که نمی گذارد اساسنامه تصویب شود.

کفاشیان درباره صحبت های اخیر مارک ویلموتس مبنی بر سوءاستفاده از برند اسم او درقرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: مگر او برند داشت!؟ ویلموتس در فوتبال ما به درد نخور بود. البته به هر حال یک مربی آوردیم که نتیجه نگرفت. نباید همه چیز را به سر فدراسیون فوتبال خراب کرد. اگر او نتیجه می گرفت همه به به می کردند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان راجع به ورود وزارت ورزش به این موضوع اظهار داشت: طبیعی است که آنها هم باید در مواقعی پاسخگو باشند. البته درباره مسائل مالی باید بگویم که اگر فدراسیون فوتبال خوب کار کند، هیچ نیازی به بودجه وزارتخانه ندارد. من ۸ سال و نیم رئیس بودم و با وزارت ورزش تعامل داشتم البته غیر از یک وزیر.

کد خبر 4963266 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس وزارت ورزش و جوانان علی کفاشیان فیفا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان فوتسال والیبال باشگاه پرسپولیس عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از جریمه سنگین سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در آستانه دیدار فردا (دوشنبه) مقابل تراکتور تبریز انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهرام رضاییان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، درباره جریمه دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد. همانطور که مستحضر هستید، چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده است و در چنین شرایطی، پرداختن به موضوعات این‌چنینی جایز نیست.

وی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: اعتقاد داریم صحبت‌هایی که عبدالله ویسی انجام داده است، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشته است. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی، پیگیر خواهیم بود تا خدای ناکرده حقی از هیچ‌کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

اولین جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ/ ویسی نقره داغ شد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی، هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد، در پنج هفته پایانی لیگ به نتایج دلخواه دست یابیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • بخور نخور های تغذیه در تقویت چشم و بینایی + نکات مهم