Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:42:14 GMT

وحدت افزایی باید محور فعالیت‌ها در جامعه باشد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۴۲۹۰

وحدت افزایی باید محور فعالیت‌ها در جامعه باشد

محمدیاری در دیدار با مدیرکل اوقاف گیلان گفت: محور فعالیت‌های ما باید وحدت افزایی در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، دکتر «حسن محمدیاری» روز گذشته( سه‌شنبه، 10 تیر) در دیدار با مدیرکل اوقاف گیلان در اداره کل اوقاف گیلان با بیان اینکه در مبارزه با فساد قدم‌های بزرگی برداشته شده است گفت: توجه به قانون گرایی و اینکه هر مدیری در چارچوب قانون و وظایف خود، رفتار داشته باشد فساد را به کمترین حد می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس در ادامه با اشاره به ضرورت تعامل بین مسئولان و مردم جهت پیشبرد امور، اظهار داشت: مردم باید نتیجه تعامل مسئولان را در بهبود اوضاع کشور و معیشت خود ببینند.

 

وی مردم تالش را مردمی معتقد و دیندار دانست و با بیان اینکه در منطقه تالش، شیعه و اهل سنت سال‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند تاکید کرد: محور فعالیت‌های ما باید وحدت افزایی در جامعه باشد.

 

محمدیاری با بیان اینکه مردم تالش مانند همه مردم شریف ایران به بحث وقف اعتقاد دارند، گفت: در خصوص وضعیت موقوفات و آثار، برکات و خدماتی که از سوی سنت وقف عاید مردم شده برای عموم مردم روشنگری شود.

 

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس خاطرنشان کرد: تالش از لحاظ جغرافیایی متنوع است ولی متاسفانه از نظر بیکاری در صدر است.

 

محمدیاری ابراز امیدواری کرد: با رونق سنت حسنه وقف بیکاری و مشکلات اقتصادی هم کاهش پیدا خواهد کرد.

*باید با نگاه انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کرد

حجت الاسلام«ستار علیزاده» نیز با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم، گفت: باید با نگاه انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: مردم به مجلس و قوه قضائیه امید بسته‌اند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: فعالیت مجلس و دیگر مسئولان باید روز به روز به امید مردم بیفزاید.

 

وی بر ارتباط گسترده مسئولان و نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: اوقاف گیلان آمادگی حضور در جلسات مردمی را با حضور نمایندگان با هدف رفع مشکلات مردم دارد.

 

علیزاده سازمان اوقاف را سازمانی فرهنگی توصیف کرد و یادآور شد: سال‌هاست که سازمان اوقاف بدون دریافت بودجه فرهنگی در حال فعالیت فرهنگی در کشور است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: تاکنون از سازمان اوقاف در تراز این سازمان حمایت نشده است.

 

 

 

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف گیلان اداره کل اوقاف گیلان تالش مدیرکل اوقاف اوقاف گیلان مردم تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم جز خوانی قرآن کریم در دوازدهمین سال متوالی بصورت ویژه در تمامی آستان‌های متبرکه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک افزود: یکی آستان‌های متبرک آستان مقدس امامزادگان ابراهیم بن موسی بن جعفر (امامزاده نرمی) وامامزاده هلال بن علی در آران و بیدگل بود.

وی ادامه داد: با همکاری و پشتیبانی صداوسیمای استان مراسم جز خوانی در ۳۰روز از ماه مبارک ضبط و در رسانه پخش شد که گام موثری در ترویج فرهنگ قرآنی بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: برای قدردانی از تلاش ۸۰ خادم قرآنی، قاریان، دست اندرکاران و عوامل موثر صداوسیمای استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده