Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سرلشکر «محمد ناصر العاطفی»، وزیر دفاع یمن در دولت نجات ملی این کشور طی پیامی به کشورهای متجاوز به یمن، گفت که نیروهای مسلح این کشور به زودی به زیاده خواهی های مهاجمان پایان خواهند داد.

اخبار بین الملل-او در این پیام که سه شنبه برای سران عربستان سعودی و امارات، دو کشور فعال در لشکرکشی به یمن ارسال شده، بر ادامه انجام عملیات هجومی راهبردی و گسترده در عمق خاک متجاوزان تأکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع یمن گفت: «عملیات‌ راهبردی ما به زودی برای همیشه به قلدری‌ها، محاصره، ارتکاب جنایت‌های وحشیانه متجاوزان در حق مردم یمن، پایان خواهد داد».

او با اشاره به توانمندی‌های موشکی و پهپادی ارتش یمن گفت که این توانمندی‌ها معادلات خود را بر دشمن تحمیل کرده و توان بازدارندگی نیروهای مسلح یمن و هدف قرار دادن مناطق راهبردی و حیاتی متجاوزان را به نمایش گذاشته است.

سرلشکر عاطفی گفت: «در مرحله آتی همه تسلیحات بازدارنده یمن پیشرفته‌تر و توسعه‌یافته‌تر خواهد بود و خواهیم توانست با این تسلیحات اهداف نظامی و اقتصادی متجاوزان را در عمق خاک خود هدف قرار دهیم».

او با بیان اینکه معادلات سیاسی و نظامی به نفع مردم یمن بوده و متجاوزان شکست خورده هستند، تأکید کرد که نیروهای مسلح یمن این توانایی را دارند که متجاوزان را چه بخواهند و چه نخواهند، مجبور به خروج از یمن کند.

وزیر دفاع یمن با بیان اینکه مرحله جدید در تحولات یمن نیازمند تلاش همه یمنی‌ها برای تکمیل نبرد آزادسازی و استقلال است، از مواضع ملی قبایل استان مأرب (مرکز یمن) در حمایت از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تقدیر و تشکر کرد.

سرلشکر همچنین مسئله فلسطین را جزو اولیت‌های دینی و اخلاقی و انسانی یمن دانست و گفت که هروله‌کننده‌ها برای عادی‌سازی روابط با دشمن اسرائیلی آن هم با اشاره و توصیه سعودی‌ها و اماراتی‌ها، مشتی آلت دست یاغیان و متجاوزان هستند که بی‌مقدار و بی‌اعتبار هستند.

این مقام یمنی بار دیگر با دعوت از یمنی‌هایی که فریب متجاوزان را خورده‌‌اند، از آن‌ها خواست تا دیر نشده، به آغوش میهن برگردند؛ چرا که تاریخ نه به آن‌ها و نه به دشمن غدار رحم خواهد کرد و آن‌ها یکجا در «زباله‌دان تاریخ» محو خواهند شد.

لشکرکشی عربستان سعودی و امارات در قالب ائتلاف عربی ضد یمن وارد ششمین سال خود و باعث بروز بزرگترین فاجعه انسانی قرن اخیر شده است. بر اساس آخرین آمار تنها در هر پنج دقیقه، یک کودک یمنی به دلیل حملات، قحطی ویا نبود امکانات بهداشتی که به علت بیش از پنج سال محاصره همه جانبه یمن است، جان خود را از دست می‌دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن مسلح عربستان جنگ لیبی یمن تروریست داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

دیگر خبرها

  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است