Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، انصارالله یمن از جدایی فرمانده عملیات جنگی یک گروه تحت حمایت امارات و پیوستن به جنبش انصارالله خبر داد.

این پایگاه نوشت: «عبدالملک خماش الأبیض» فرمانده عملیات جنگی نیرو‌های «المقاومة الوطنیة» تحت حمایت امارات، که فرماندهی آن را «طارق صالح» برادرزاده علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور سابق یمن بر عهده دارد، به صنعاء بازگشت و به صفوف انصارالله پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در حساب توئیتری خود نوشت: با حضور شیخ علی القیسی رئیس کمیته آشتی ملی و طارق الشامی رئیس گروه رسانه‌ای حزب المؤتمر و تعدادی از اعضای شورای مشورتی میزبان سرتیپ «عبدالملک الأبیض» رئیس عملیات پیشرفته در جبهه ساحل غربی بودیم، الأبیض از وطن عذرخواهی کرده و به صفوف آن برای جنگ با اشغالگران پیوست.

سال گذشته نیز یکی دیگر از فرماندهان مزدوران امارتی به نام سرهنگ «قاسم احمد الخضری»، فرمانده نیرو‌های پشتیبانی «تیپ چهارم گارد ریاست جمهوری» وابسته به نیرو‌های «طارق صالح» و مورد حمایت ائتلاف سعودی-اماراتی، از این ائتلاف جدا شد و به نیرو‌های انقلابی یمن پیوست.

به گزارش رسانه‌های یمنی، درگیری‌ها میان مزدوران سعودی و اماراتی در جنوب یمن بار دیگر شدت یافته است و دو طرف در استان «ابین» به جان هم افتاده‌اند.

این در حالی است ائتلاف سعودی مدعی آتش‌بس به بهانه شیوه ویروس کروناست، اما در واقعیت نه تنها با مزدوران اماراتی دریگر شده بلکه به حملات و تجاوزات علیه ملت یمن افزوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارالله یمن مزدوران اماراتی ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم) چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟
  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز