Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@17:26:59 GMT

يک سوم آمار مبتلايان به کرونا درخوزستان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۵۶۸۷

يک سوم آمار مبتلايان به کرونا درخوزستان

خبرگزاری آریا-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: یک سوم آمار مبتلایان به کرونا در کشور، مربوط به استان خوزستان است.
به گزارش آریا ، سید محمد علوی گفت : در استان خوزستان روند شیوع کرونا روبه افزایش است و وضعیت قرمز در این استان طولانی شده گرچه در کل کشور و بطور ویژه‌تر در برخی از نقاط وضعیت شیوع این بیماری سیر نزولی طی کرده بود اما مجدداً سرایت آن افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سوم آمار مبتلایان به کرونا درخوزستان
وی افزود: بیش از یک‌سوم موارد مبتلا به کرونا در کشور به استان خوزستان اختصاص یافته که بی‌تفاوتی برخی از مسئولین، سیاستگذاران و مردم نسبت به خطر ابتلا در این امر دخالت دارد.
معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری چند هزارنفری باعث سرایت بیشتر این بیماری می‌شود همچنین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخصوص عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ماسک نزدن مزید بر علت است.
بیشتر بدانید:کاهش تلفات کرونا، مهمترین هدف وزارت بهداشت
وی ادامه داد: مراجعه بیش از ظرفیت بیماران و بیمارستان‌های استان خوزستان توان سیستم درمانی را به خطر انداخته و اگر وضعیت به همین صورت ادامه پیدا کند باعث خستگی مفرط پرستاران و پزشکان و آسیب به کار درمان بیمار خواهد شد.
علوی ضمن بیان آنکه کادر درمان بیش از چهار ماه است که شبانه‌روز در حال خدمت است، خاطر نشان کرد: کمبود تخت های بیمارستانی و مراقبت های ویژه خطر افزایش مرگ‌ومیر را به دنبال دارد بنابراین از تمامی مردم تقاضا می شود پروتکل‌های بهداشتی بویژه فاصله‌گذاری اجتماعی و ماسک زدن را بیشتر رعایت کنند و از انجام فعالیت‌های غیر ضرور جداً خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یک سوم آمار مبتلایان کرونا خوزستان استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک

سامانه بارشی که به کشور وارد شد آب و هوای بیشتر نقاط کشور را بارانی کرد، بطوریکه موجب شد تا کوچه و معابر شهرها و روستاها به دریاچه تبدیل شود و رودخانه‌ها طغیان کند.

روستای خانیله در شهرستان اندیمشک استان خوزستان واقع شده است. در این روز‌هایی که این روستا با بارش باران همراه شده است، موجب شده تا آب این رودخانه طغیان کند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - خوزستان

بیشتر بخوانید:

طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان