Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون فوتبال مربی تیم فوتبال پرسپولیس خواست بین تیم باشگاهی‌اش و فعالیت در تیم ملی یکی را انتخاب کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کریم باقری به خواسته محمد‌مهمدی نبی صبح امروز (چهارشنبه) در فدراسیون فوتبال حاضر شد تا در مورد نحوه همکاری‌اش با تیم ملی تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست دبیر فدراسیون رسما از کریم باقری خواست برای حضور در کادرفنی تیم ملی از تیم پرسپولیس جدا شود.

در حقیقت فدراسیون فوتبال از باقری خواسته از بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را باید انتخاب کند و امکان کار همزمان در این دو تیم ممکن نیست.

در این بین تیم ملی قرار نیست تا پایان این فصل از بازی‌های لیگ برتر اردویی داشته باشد و باقری این فرصت را دارد که در 8 بازی باقی مانده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اما بعد از آن برای کار در تیم ملی باید با پرسپولیس خداحافظی کند.

مربی پرسپولیس هنوز تصمیم قطعی در مورد این موضوع نگرفته و برای اتخاذ تصمیم نهایی‌اش زمان خواسته است، البته احتمال اینکه باقری با تیم ملی همکاری کند خیلی زیاد است چرا که فدراسیون فوتبال قرار شده قرارداد وی را آماده کند تا به زودی به امضای طرفین برسد.

باقری: تصمیم‌گیری سازمان لیگ در سطح روستا بوده است/ برای کمک به تیم ملی آماده‌ام

انتهای پیام/

R1331/P35350/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران کریم باقری تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... اسکوچیچ صبح فیلم دید، شب به ورزشگاه می‌رود دیدار پیکان - پرسپولیس زیر ذره‌بین اسکوچیچ + عکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کریم باقری تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی کریم باقری پرسپولیس فدراسیون فوتبال تیم ملی بین تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم