Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون بسکتبال اعلام کرد تصمیم فدراسیون مبنی بر ناتمام ماندن لیگ برتر بدون معرفی قهرمان و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا تغییر نخواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رامین طباطبایی بعد از ظهر امروز در دیدار با مسئولان استان گلستان و شهرستان گرگان در مورد اعتراض تیم بسکتبال شهرداری گرگان به ناتمام ماندن لیگ برتر بدون معرفی قهرمان و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تصمیم فدراسیون بسکتبال در مورد ناتمام ماندن لیگ برتر مانند سایر کشورها و در زمان بحران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفت تیم دیگر هم راهی مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال شده‌اند و شهرداری گرگان با وجود صدرنشینی مقابل تیم‌های قدرتمند با اختلاف کم پیروز شده و با تیم دوم جدول دو امتیاز اختلاف دارد.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: جدول مرحله مقدماتی نمی‌تواند ملاک ما برای تعیین قهرمان فصل باشد زیرا نفت آبادان فصل گذشته در مرحله مقدماتی چهارم شد اما با برگزاری پلی آف عنوان قهرمانی را به دست آورد.

باشگاه پیکان برای حضور در بسکتبال اعلام آمادگی کردستاره بسکتبال اسپانیا، تیم حرفه‌ای 3 نفره تاسیس می‌کندبیک‌لیک‌لی: مسابقات سختی در بسکتبال انتخابی المپیک داریم/ استرالیا سخت‌ترین حریف ما است

وی اضافه کرد: سعی ما این بوده که تصمیم منصفانه‌ای بگیریم زیرا تصمیم ما برای همه بسکتبال کشور است و نباید یک طرفه قضاوت کنیم، در دستور جلسه اسفندماه مقرر شد اگر تا 25 فروردین لیگ برتر ادامه پیدا نکند فدراسیون بسکتبال نسبت به تعطیلی لیگ اقدام خواهد کرد و تمام باشگاه‌ها هم این دستور را امضا کرده‌اند.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه واضح است نمی‌توانستیم قهرمان لیگ برتر را اعلام کنیم، گفت: در این تصمیم‌گیری نظر تمام تیم‌ها را لحاظ کردیم و اگر تیم شهرداری گرگان را قهرمان اعلام کنیم طبق آئین‌نامه باید این تیم را به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا اعلام می‌کردیم.

طباطبایی افزود: قهرمان لیگ برتر مدعیان زیادی داشت زیرا رقابت‌های پلی‌آف باید برگزار می‌شد تا قهرمان فصل مشخص شود، نمی‌توانیم بسکتبال را وارد مناقشه و تنش کنیم و به عنوان متولی بسکتبال باید تصمیم مدیریتی بگیریم.

وی ادامه داد: اگر شهرداری گرگان را قهرمان لیگ برتر بسکتبال اعلام کنیم باید پاسخ بدهیم که بدون اتمام لیگ به استناد کدام آئین‌نامه این تصمیم را گرفته‌ایم.

طباطبایی تصریح کرد: ما رتبه‌بندی مرحله مقدماتی را قبول داریم و دلیل آن تعیین تکلیف قرارداد بازیکنان و رفع مشکلات آنها با باشگاه‌ها است، تصمیم فدراسیون بسکتبال بر اساس ضوابط و آئین‌نامه بوده و تمام تیم‌ها غیر از شهرداری گرگان از این تصمیم فدراسیون حمایت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان چه ضمانتی می‌داد که قهرمان لیگ برتر شود؟ فصل گذشته هم شهرداری گرگان در مرحله مقدماتی سوم شد اما در نهایت به فینال لیگ برتر راه یافت.

انتهای پیام/588/ح

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... بسکتبالیست چهارمحال و بختیاری راهی آلمان شد همگروهی ایران با ژاپن، اوکراین، ترکمنستان و استرالیا در بسکتبال سه نفره بانوان انتخابی المپیک نیکخواه بهرامی: فوتبال تافته جدا بافته است/ عجله‌ای برای خداحافظی از تیم ملی بسکتبال ندارم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال قهرمان لیگ برتر تصمیم فدراسیون شهرداری گرگان مرحله مقدماتی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه دربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.   شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.   نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:   کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی    کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی    کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی    کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی    دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد