Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@14:12:16 GMT

ارتقا ایمنی جاده ها، ضامن امنیت کاربران است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۶۴۰۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندس عباسعلی نجفی در مراسم آغاز اجرای طرح مذکور که درراهدار خانه اوریم محور سوادکوه با حضور فرمانداران شهرستانهای سوادکوه و سوادکوه شمالی برگزار شد ، اظهار داشت: طرح مذکور در محور سوادکوه از گدوگ تا قائمشهر در قالب ۴ اکیپ ۱۵ نفره و در محور هراز از امامزاده هاشم تا آمل در قالب ۷ اکیپ ۱۵ نفره( اکیپهای روکش آسفالت ، اکیپ تابلو و علائم ، اکیپ خط کشی ، اکیپ پاکسازی ، اکیپ روشنایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. ) با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات راهداری به اجرا در می آید. مهندس نجفی به آغاز سفرهای تابستانی اشاره و اظهار داشت : با عنایت به شروع سفرهای تابستانی و تردد بالای خودرو در جاده های مازندران ، ایمن سازی محورهای این استان در دستور کار قرار گرفت اما با توجه به افزایش ضریب ایمنی جاده ها توسط راهداران ، از مردم شریف کشور تقاضامندیم با توجه به شرایط موجود در سطح جامعه ( انتشار مجدد ویروس کرونا ) ، از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر ، حتما نکات بهداشتی را در طول سفر رعایت نمایند. مهندس نجفی افزود : علاوه بر اجرای طرح ضربتی سه روزه این اداره کل اجرای طرح ارتقا کیفی راهداری ( بر اساس دستور العمل ارسالی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ) را در قالب پاکسازی حریم ، شانه سازی ، ساماندهی تابلو و علائم ، مرمت و تعویض گاردریل و نیوجرسی ، تامین روشنایی ، اجرای روکش آسفالت و خط کشی ، شستشوی علائم و رنگ آمیزی نرده و پایه و ... در طول کلیه راههای ارتباطی خود در دست اجرا دارد. مهندس نجفی در خاتمه گفت : امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم. گفتنی است مازندران دارای 10400 کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری نطنز با بیان اینکه محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد، گفت: رانندگان آزادراه نطنز - کاشان را برای تردد انتخاب کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، ساعتی پیش بارش شدید باران که موجب آب گرفتگی محور ترانزیت بادرود - کاشان شده و مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد، در حالی که به گفته رانندگان عبوری بر اثر شدت بارش باران و جاری شدن سیلاب این مسیر تا اطلاع ثانوی بسته شده بود.

سعید احتشامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن اشاره به نزول بارش باران و بروز برخی مشکلات، اظهار داشت: از رانندگان درخواست داریم برای سفر به کاشان از آزادراه  نطنز - کاشان تردد کنند تا مشکلی برای آنان به وجود نیاید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز ضمن اشاره به تلاش همکاران در بازگشایی محورهای مواصلاتی، تاکید کرد: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان نطنز در محورهای سیل‌گیر مستقر و مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از محور نطنز - کاشان که مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری باز شد، تصریح کرد: ورودی روستاهای  صالح‌آباد و‌ حسن‌آباد از توابع بخش مرکزی نطنز نیز در حال حاضر بسته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز گفت: مسیر هنجن به سرآسیاب نیز که بر اثر جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود بازگشایی شد و تردد وسائل نقلیه در این محور ادامه دارد.

انتهای پیام/804/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود