Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ به همکاری با زیمنس ادامه می دهد.

طرفداری - یکی از نقاط قوت باشگاه بایرن مونیخ، شرکای تجاری قدرتمندی است که در زمینه اقتصادی با این باشگاه همکاری می کنند. شرکت زیمنس هم یکی از این شرکای تجاری بایرن مونیخ است.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، همکاری بایرن مونیخ و شرکت زیمنس ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قرارداد جدیدی که مدیران دو طرف امضا کردند، بایرن مونیخ و زیمنس تا پایان فصل 2022-2023 به همکاری ادامه می دهند. زیمنس یکی از شرکت های پیشرو در عرصه فناوری است. هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در این باره گفت:

شراکت تجاری با زیمنس به ما اجازه می دهد خلاقیت و توسعه پایدار را در دو ورزش فوتبال و بسکتبال ترکیب کنیم. ما در این زمینه خوش بین هستیم و امیدواریم در آینده به دستاوردهای بزرگتری برسیم.

هربرت هاینر / کارل هاینتس رومنیگه / مدیر شرکت زیمنس

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر ارشد اجرایی بایرن مونیخ هم در این زمینه صحبت کرد:

رابطه ما با زیمنس برپایه اعتماد استوار است. خوشحالیم که در این مسیر انتخاب شده در آینده هم همراه خواهیم بود. هر دو طرف می توانند در زمینه های مختلف از این همکاری سود ببرند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ شرکت زیمنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست مشترک میان رئیس و مدیران جهاد دانشگاهی با مدیران مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با موضوع بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، رئیس جهاد دانشگاهی به معرفی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و برخی ظرفیت‌های این نهاد پرداخت.  
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام نیز ضمن تشریح برنامه‌های آتی این مؤسسه، برخی زمینه‌های همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی را تبیین کرد.
همچنین در این جلسه، نیاز‌های نشریات علمی کشور و روش‌هایی که به ارتقای کیفی مجلات کمک می‌کند، مورد بحث قرار گرفت.  
در ادامه، مقرر شد در توسعه بانک‌های اطلاعاتی و نرم افزار‌های مختلف مورد نیاز نشریات در خصوص مشابهت‌یابی و کنترل استاندارد‌های نشر علمی، همکاری مناسبی بین جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد