Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:06:00 GMT

ما مدیران خجالت زده مردم هستیم

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۶۶۶۵

ما مدیران خجالت زده مردم هستیم

به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ششمین همایش قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: هنگام پیروزی انقلاب مهم‌ترین کاری که ما جوانان آن مقطع در سن ۱۶- ۱۷ سالگی انجام دادیم، کار جهادی بود. اولین دغدغه ما پیشرفت کشور بود و این آهنگ به سرعت و منظم هر روز گسترده‌تر می‌شد، تا اینکه تهاجم حزب بعث و صدام جنایتکار شروع شد، اولویت کشور تغییر پیدا کرد و همه بچه‌ها، به سمت میدان جنگ رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از دوران دفاع مقدس که دوران مبارزه بود، مجاهدت تغییر کرد. آن فضای مجاهدت در مسیر اصل خودش قرار گرفت و شاهد رویش‌های دوباره فرهنگ جهادی پس از چند سال از دفاع مقدس بودیم. امروز بنده به عنوان یک خدمتگزار،توفیق خدمت از طرف مردم عزیزمان در مجلس شورای اسلامی را پیدا کردم و خدمتگزار نمایندگان محترم عزیز مردم در مجلس شورای اسلامی هستم.

قالیباف تصریح کرد: بحثی در تحول حوزه کاری مجلس برای حل مشکلات وجود دارد اما این کارها از جمله اشتغال جوانان و مشکلات اقتصادی دراختیار وظایف مجلس نیست اما ما برای حل مشکلات مردم مخصوصا در حوزه اقتصادی حرکت می کنیم و گام‌های جدی برمی داریم.

وی با بیان اینکه ما چند رویکرد مشخص کرده ایم، بیان کرد: تحول در مجلس برای خدمتگزاری، اگر بخواهد اتفاق بیفتد، باید شفاف‌سازی، هوشمندسازی، کارآمدسازی و مردمی‌سازی(همراهی مردم در کارها) باشد من بند چهارم یعنی مردمی‌سازی را مهمتر می دانم البته این‌ موارد تقدم و تاخر ندارد و هر چهار مورد باید با هم اتفاق بیفتد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: من به شما و به همه جهادی‌ها و جوانان کشور و به همه مردمی که دل در گروی این کشور عزیزمان دارند عرض می‌کنم که ما اگر موضوعات را مردمی نکنیم و مردم پای کار نباشند،مشکلات حل نمی شود؛ در آخرین مورد کار مردمی در بحران کرونا را دیدیم که اگر مردم در بحران کنار ما نبودند و به صحنه نمی‌آمدند موضوع کرونا جمع نمی‌شد. اگر مردم در جنگ در دفاع مقدس حضور نداشتند، موفق به پیروزی و این همه عزت و افتخار نمی‌شدیم. امروز هم در بحث اقتصاد و مشکلات اقتصادی  باید مردم به خصوص جوانان و جوانان جهادی ما پیش قراولان و پیشاهنگان باشند. 

وی گفت:این نگاه و باور ماست و من دست نیاز به سمت یکایک شما دراز می‌کنم، اگر یک روز در یک مسجد و در یک قرارگاه و در یک نقطه بودیم، امروز این فرصت را داریم تا بسیار سازمان یافته و سیستماتیک و کاملا با روحیه با محبت و با گذشت و مجاهدانه برای حل مشکلات مردم از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم. مهم‌ترین بحث من با شما عزیزان همین بود و مطمئن باشید که در پیش روی ما، حرکتی که مجلس انجام خواهد داد با همراهی و همکاری همه نمایندگان مردم از اقصی نقاط کشور وحتما باکمک بخش‌های دولتی و حتما با کمک مردم و بخش‌های خصوصی و حتما با همه تشکل‌های مردمی است که وجود دارند.ما با هم به گونه‌ای حرکت خواهیم کرد تا با تلاش و پشتکار و فعالیت مشکلاتی که امروز مردم عزیزمان از آن رنج می‌برند،برطرف شود. ما مدیران خجالت زده مردم عزیزمان هستیم. ان شاءالله با تلاش و پشتکار، مشکلات برطرف خواهد شد.

ششمین همایش ملی حرکت‌های جهادی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و جهادگران عرصه خدمت در حوزه هنری برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت کارجهادی امام رضا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • خجالت بکشید!
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران