Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@20:57:37 GMT

توسعه ۳۰۰هکتار از اراضی شهرک صنعتی کاسپین

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۶۷۹۵

توسعه ۳۰۰هکتار از اراضی شهرک صنعتی کاسپین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این خبراظهار کرد: بعد از دیدار با دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با پیگیری های جدی استاندار قزوین؛ دستور واگذاری ۳۰۰هکتار اراضی تحت تملک سازمان تامین اجتماعی کشور در ضلع شرقی شهرک تقاضا محور و بین المللی کاسپین صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: اراضی مربوط به این طرح توسعه پس از طراحی و آماده سازی به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار می شود که در صورت محقق شدن این مهم زمینه استقرار بیش از ۱۰۰متقاضی سرمایه گذار و اشتغال  ۱۰هزار نفر در این شهرک فراهم می شود.
این مقام مسئول گفت: در حال حاضر فاز اول، دوم  وسوم شهرک صنعتی کاسپین به مساحت ۴۹۸هکتار می باشد که ۳۱۸هکتار از کل فاز عملیاتی آن به متقاضیان واگذار شده که ۳۴۹ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد ۲۱۵واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۷هزار میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۱۰هزار نفر پروانه بهره برداری اخذ کردند.

48

کد خبر 1405515

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  قزوینیان  با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین  هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاه های مربوطه تعامل لازم را داریم، افزود: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره در دست جمع بندی است که در صورت تامین زمین و رفع موانع در ماه های پیش رو، واگذاری زمین به خانواده هایی که شرایط این طرح را دارند انجام می شود.

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین