Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:06:13 GMT

تقویت ۶ مجتمع آبرسانی در سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۶۹۲۴

تقویت ۶ مجتمع آبرسانی در سرپل ذهاب

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : مجتمع‌های آبرسانی که نیاز به تقویت و تعویض خطوط انتقال دارند شامل سراب قلعه شاهین، انزل، امامیه، برآفتاب و جگیران است.

او گفت : شهرستان سرپل ذهاب امسال بسیار درگیر مشکلات کمبود آبی بخصوص در مناطق روستایی بوده و با اقدام‌های انجام شده مشکل آب هشت روستای تحت پوشش مجتمع آبرسانی قره بلاغ رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین منبع آبرسانی پشت تنگ این شهرستان نیز دارای یک چاه پرآب است که نیازمند تقویت ولتاژ ترانس موجود برروی این چاه است.

جمالی نیا گفت: در داخل شهر نیز بعضی از نقاط مشکل افت فشار آب دارد که با اضافه شدن یک مخزن پنج هزار لیتری قرار است این مشکل حل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات حوزه آبرسانی شهرستان سرپل ذهاب فقط مربوط به این چند روستا نبوده و در بسیاری از نقاط دیگر نیز مشکل افت فشار و کم آبی وجود دارد که باید رفع شود.

شهریار حیدری افزود: سیستم تاسیسات انتقال آب شهرستان به دلیل فرسودگی مستهلک شده و قریب به ۵۰ سال است که از عمر آن می‌گذرد و قرار شد در یک برنامه کوتاه مدت مشکل قطعی آب برطرف شده و در یک برنامه بلندمدت یکساله با برنامه ریزی مناسب و تامین اعتبار لازم خطوط فرسوده انتقال آب شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب تعویض و تقویت شود.

او افزود: منابع آبی مناسبی در منطقه وجود دارد که نیاز است مدیریت منابع به درستی انجام گرفته و با برنامه ریزی مناسب و توزیع عادلانه منابع مشکلات قطعی آب شهرستان‌های غرب کرمانشاه برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: اجرای پروژه‌های آبرسانی در بسیاری از مناطق روستایی سرپل ذهاب آغاز شده و در حال اجرا است که در بعضی از مناطق به دلیل معضلات اجتماعی کار به کندی دنبال می‌شد و در این جلسه مقرر شد که شرکت آب و فاضلاب روستایی ظرف یک هفته این پروژه‌ها را به سرانجام برساند.

مهرداد سالاری افزود: در بسیاری از مجتمع‌های آبرسانی روستایی شهرستان سرپل‌ذهاب مشکل فرسودگی سیستم‌های انتقال آب و ایجاد شکستگی‌های روزانه وجود دارد که اقدامات کوتاه مدت برای رفع این مشکل در تابستان اجرا خواهد شد.

او افزود: در برنامه بلندمدت نیز تعویض و تقویت سیستم‌های آبرسانی و دفع فاضلاب شهری و روستایی با اعتبارات داخلی شرکت آب و فاضلاب و اعتبارات عمرانی استانی و شهرستانی اجرا خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب آب شرب آبرسانی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ