Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مدیران خودرو برای پنجمین دوره متوالی رتبه اول پاسخگویی به شکایات مشتریان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مدیران خودرو، بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI)  شرکت مدیران خودرو در نیمه دوم سال ۹۸ هم موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گزارش به صورت دوره‌های ۶ ماهه تنظیم می‌شود که در ۶ ماهه دوم هر سال به صورت تجمیعی و سالیانه اعلام می‌شود. نکته جالب در مورد شرکت مدیران خودرو این است که تاکنون هیچ شرکت خودروسازی برای ۵ دوره متوالی موفق به کسب این رتبه نشده که خود حکایت از توجه ویژه این شرکت به بحث مشتریان و رضایت آنها دارد.

این ارزیابی شامل تعداد شکایات واصله، میزان رضایت‌مندی مشتریان از فرایند رسیدگی به مشتریان، و زمان رسیدگی به شکایات ارزیابی می‌گردد که  شرکت مدیران خودرو توانسته است اقدامات لازم را مطابق با قانون حمایت از مصرف‌کننده و معیارهای  وضع شده در آیین اجرائی سازمان بازرسی  و استاندارد کشور انجام دهد و به صورت متوالی برای چندین دوره مقام برتر را از آن خود کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیران خودرو رتبه برتر پاسخگویی به مشتریان شرکت مدیران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

 

نوزدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان غربی شرکت کردند
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود