Web Analytics Made Easy - Statcounter

بختیاری گفت: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار شغل، توسط کمیته امداد در فارس ایجاد شد و امسال نیز ایجاد اشتغال برای ۲۰ هزار نفر در استان فارس برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی بختیاری»،  امروز (چهارشنبه 11 تیر) در سفر به شیراز و حضور در آیین تحویل یکهزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس گفت: استان فارس در تمامی حوزه ها و شاخص ها با محوریت ولی فقیه در استان و همکاری نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی همواره پیشرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد کشور افزود: استان فارس در زرمایش مواسات و همدلی نیز یکی از محورهای اصلی کشور بود که با حضور در عرصه های مختلف خوش درخشید.

وی اضافه کرد: فارس در حمایت از بیماران لاعلاج و سالمندان نیز عملکرد مطلوبی دارد و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این حوزه حمایت مطلوبی به انجام می رساند.

بختیاری با تقدیر از مشارکت خیران در حوزه های مختلف عنوان کرد:  خیرین فعالیت‌های بزرگی در جامعه انجام می دهند و در قالب موسسات خیریه 1500 جهیزیه تهیه کرده اند و در ساخت مسکن نیز اقدامات موثری انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: بیش از ٨٠ هزار دانشجو در کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که یک هزار نفر از آنها در مقطع دکتری تحصیل می کنند.

رئیس کمیته امداد کشور با تاکید بر انجام اطعام معنوی در ماه مبارک رمضان گفت: بیش از 540 میلیارد تومان در کشور از سوی مردم به کمیته امداد برای اجرای این طرح کمک شد و بیش از 2 میلیون بسته معیشتی و 11 میلیون دست غذای گرم برای مددجویان تهیه شد.

وی با تاکید بر اهداف عالی کمیته امداد، عنوان کرد: اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی از این اهداف است و در سال گذشته بیش از 12 هزار شغل، توسط کمیته امداد در فارس ایجاد شد و امسال نیز ایجاد اشتغال برای 20 هزار نفر در استان فارس در برنامه ها در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در سفر 2 روزه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به شیراز، یک هزار واحد مسکونی به مددجویان و ۱۵۰۰ جهیزیه نیز به نوعروسان تحت پوشش این کمیته تحویل داده می‌شود. 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره فارس کمیته امداد امام خمینی ره مسکن اشتغالزایی شیراز کمیته امداد استان فارس هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی