Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در صورتی که 90 شهر سفید استان به سمت نارنجی و زرد حرکت کرد، طرح استفاده اجباری از ماسک را که به ستاد ملی پیشنهاد داده‌ایم، عملیاتی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در رابطه با اعمال محدودیت‌های جدید کرونا شامل تعطیلی موارد گروه ۳ و ۴ در ۱۳استان و چرایی نبود نام اصفهان در این لیست، اظهار کرد: روز گذشته سی و هشتمین جلسه استانی مقابله با کرونا برگزار و کلیه مباحثی که در ستاد ملی مطرح شده بود، در این جلسه استانی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونای اصفهان با اشاره به گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان در رابطه وضعیت ابتلا در استان در این جلسه، عنوان کرد: براساس این گزارش می توان استناد کرد که افزایش بیماران سرپایی در استان را داشته‌ایم و در زمینه بستری بیماران هم با افزایش مواجه بوده ایم.

وی با بیان اینکه در زمینه آمار فوت ناشی از کرونا با کاهش مواجه بوده ایم، خاطرنشان کرد: از 108 شهر استان، 9 شهر وضعیت زرد، نارنجی و قرمز و 99 شهر وضعیت سفید دارند.

غلامی با بیان اینکه بر رعایت تمهیدات بهداشت فردی و جمعی در این جلسه تاکید شد، گفت: تیم های بازرسی و نظارت فعالیت خود را از امروز بار دیگر شروع می کنند و تا 15 تیرماه، توصیه های لازم به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در مکان هایی که ضرورت دارد از جمله حمل و نقل عمومی و ادارات دولتی به شهروندان تذکر دهند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونای اصفهان ادامه داد: در صورتی که بقیه شهرهای ما به سمت نارنجی و زرد حرکت کرد، طرح استفاده اجباری از ماسک را که به ستاد ملی پیشنهاد داده ایم، عملیاتی می شود.

وی با اشاره به شروع مجدد تذکرات در صنوف، واحدهای تولیدی و خدمات، عنوان کرد: تاکنون بیش از یک هزار و 600 پلمپب داشته ایم و 16 هزار واحد تاکنون  اخطار کتبی گرفته اند تا به حالت قبل برگردیم.

غلامی در پاسخ به خبرنگار ما در رابطه با وضعیت نگران کننده حاشیه زاینده رود و منطقه صفه، گفت: وضعیت این مناطق تا 15 تیرماه بار دیگر بررسی می شوند و به طور قطع مراکزی که کم تر جنبه اقتصادی داشته و بیشتر جنبه تفریحی دارند، در اولویت محدودیت در صورت افزایش روند مبتلا خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استانی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه خرمشهر ۱۱۸ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

همچنین در این مدت هوای اهواز، مسجدسلیمان و ماهشهر در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هندیجان در وضعیت «پاک» بوده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است. 

 

 

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها