Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:56:17 GMT

رسمی؛ قرارداد ستاره جوان آرسنال تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۷۹۵۵

باشگاه آرسنال اعلام کرد قرارداد بوکایو ساکا، ستاره جوان این تیم به طور بلندمدت تمدید شده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال اعلام کرد که بوکایو ساکا قراردادش را تمدید کرده است تا اینگونه نگرانی ها در مورد از دست دادن احتمالی او در انتقالی رایگان برای هواداران این تیم را از بین برود. این باشگاه تایید کرد که بوکایو ساکا پس از امضای قرارداد جدید "بلند مدت"، به گمانه زنی ها درباره آینده اش در آرسنال پایان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیکن 18 ساله در این فصل یکی از بازیکنان مهم و ثابت توپچی ها بوده و 33 بار در همه رقابت ها بازی کرده است. در روزهای اخیر اخباری در مورد عدم توافق برای تمدید قزرارداد ساکا با آرسنال منتشر شده بود، اما حالا این باشگاه برای سالهای طولانی بوکایو ساکا را در اختیار خواهد داشت.

 

حالا مهم ترین دغدغه آرسنال آینده پیر آمریک اوبامیانگ خواهد بود. قرارداد مهاجم گابنی این باشگاه تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و احتمال زیادی مبنی بر جدایی بهترین گلزن آرسنال در سالهای اخیر وجود دارد. شرایط در هفته های اخیر برای میکل آرتتا چندان مساعد نبوده و این تیم در دو باری اول خود در لیگ برتر مقابل منچسترسیتی و برایتون شکست خورده است.

 

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 آرسنال بوکایو ساکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال از ساعت 15 در ورزشگاه امارات به مصاف بورنموث رفته و نیمه نخست را با گل ساکا از روی نقطه پنالتی برنده به رختکن رفت.

گل از روی پنالتی مشکوکی به ثمر رسید که  در دقیقه 40 رخ داد. کای هاورتز در مصاف تک به تک با گلر او را دریبل زد و سپس به زمین افتاد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد ولی بازیکنان بورنموث شدیدا اعتقاد داشتند هاورتز خود را زمین زده و گلر مرتکب خطا نشده است.

صحنه توسط VAR بازبینی شد و کمی بعد تصمیم داور مورد تایید قرار گرفت. در تکرار تصاویر به نظر می رسید هاورتز پای خودش را گیر می اندازد تا سرنگون شود. اینکه گلر در موقعیتی ثابت ایستاده بود و هاورتز انگار داور را فریب می دهد اما هر طور که بود تصمیم داور قبول شد و ساکا نیز آرسنال را پیش انداخت.

این صحنه تا حد زیادی به پنالتی رئال در ال کلاسیکو شباهت داشت. صحنه ای که لوکاس واسکز توسط کوبارسی سرنگون شد و هواداران و بازیکنان بارسا همچنان معتقدند او خودش را به کوبارسی زد تا پنالتی بگیرد و موفق نیز شد.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • گل ساکا به بورنموث از روی نقطه پنالتی (آرسنال 1-0 بورنموث)
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید