Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:24:51 GMT

بازگشت کاپیتان مسعود به زمین بعد از 135 روز

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۸۱۷۴

بازگشت کاپیتان مسعود به زمین بعد از 135 روز

مسعود شجاعی در دیدار با صنعت نفت بعد از 135 روز به میدان رسمی فوتبال بازخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم تراکتور آخرین بار در دیدار مقابل مس کرما به میدان رفت که با پیروزی 4-1 تراکتوری ها به پایان رسید. شجاعی در این دیدار 90 دقیقه به میدان رفت و نقش پررنگی در پیروزی تیمش ایفا کرد. پیش از آن نیز مسعود شجاعی در جریان پیروزی سه گله برابر سایپا بازی کرد و نمایش خوبی را هم از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از بازی با مس کرمان شجاعی از دیدار مقابل پارس جنوبی محروم شد و نتوانست در برابر حریف بوشهری به میدان برود که با غیبت این بازیکن، تراکتوری ها مقابل پارس شکست خوردند. نکته جالب این که در آغاز فوتبال بعد از کرونا هم تراکتور بدون کاپیتان خود شکست تلخی را برابر تیم میانه جدولی نساجی مازندران تجربه کرد.


این در حالی است که هافبک شماره 7 بعد از شیوع ویروس کرونا در تبریز حضور نداشت و تنها دو هفته به آغاز لیگ برتر به این شهر آمد و در هر دو بازی دوستانه هم به میدان رفت. او حالا آماده است تا در صورت نیاز ساکت الهامی، در برابر تیم شهرش صنعت نفت آبادان به میدان برود و بعد از گذشت زمانی بیش از 4 ماه دوباره در یک مسابقه رسمی بازی کند.

تراکتور مسعود شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول، میان تیم های فجرسپاسی و خیبر خرم آباد برگزار شد که در نهایت شیرازی ها موفق شدند با سه گل از سد میهمان خود عبور کرده و گام مهمی برای صعود به لیگ برتر بردارند.

فجر با برد ارزشمند، شمار امتیازات خود را به عدد 58 رساند و در رده سوم باقی ماند. آنها یک بازی معوقه برابر استقلال آبی پوش ملاثانی در پیش دارند که در صورت پیروزی در این مسابقه، بالاتر از چادرملو 60 امتیازی و در رده دوم قرار خواهند گرفت.

پیروزی برابر خیبر صدرنشین و 64 امتیازی برای فجر و مهدی رجب زاده بسیار حائز اهمیت بود. سرمربی جوان شیرازی ها به خوبی می دانست که عدم کسب سه امتیاز این مسابقه می تواند منجر به ناکامی در راه صعود به لیگ برتر باشد و به همین دلیل با تمام قوا و برای برتری مقابل حریف قدرتمند خود وارد زمین شد.

رجب زاده که پس از جنجال های پیش آمده پس از دیدار برگزار نشده برابر استقلال آبی پوش ملاثانی هفته پرفشاری را سپری کرده بود، به خوبی توانست تیمش را برای غلبه بر شاگردان مهاجری هدایت کند و فجر در دیدار بزرگ هفته، سربلند بیرون آمد.

ویدیوی خوشحالی زاید الوصف رجب زاده پس از هر گل فجر، حسابی مورد توجه قرار گرفته است. جایی که سرمربی جوان شیرازی ها با دویدن به دور زمین و در آغوش گرفتن نیمکت نشینان تیمش، شادی خود را بابت این برد مهم جشن می گیرد.

دیگر خبرها

  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم