Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:09:10 GMT

بنیادی‌فر و استقلال بعد از 209 روز بهم رسیدند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۸۲۷۴

بنیادی‌فر و استقلال بعد از 209 روز بهم رسیدند

موعود بنیادی فر روز یکشنبه هفته آینده بعد از 209 روز برای استقلال سوت می‌زند.

به گزارش "ورزش سه"، از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و سوم لیگ برتر اعلام شد که بر این اساس قضاوت مسابقه حساس پارس جنوبی و استقلال به موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنیادی فر در حالی برای استقلال سوت می‌زند که آخرین بار 209 روز پیش در مسابقه این تیم مقابل پیکان قضاوت کرده بود. 18 آذر 98 در روزهایی که آندره آ استراماچونی استقلال را ترک کرده بود، بازیکنان این تیم بدون سرمربی مقابل پیکان به میدان رفتند. در این دیدار استقلال تا ثانیه های پایانی دو بر یک از حریف پیش بود اما موعود بنیادی‌فر اعلام یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به سود پیکان گرفت که همان توپ به گل تبدیل شد.


بعد از آن تصمیم هواداران استقلال مواضع تندی علیه بنیادی فر گرفتند و اعتقاد داشتند خطایی که پشت محوطه جریمه در ثانیه‌های پایانی گرفته اشتباه بوده است. این صحنه بارها توسط کارشناسان داوری هم بررسی شد که نظرات متفاوتی درباره اش وجود داشت.


حالا بنیادی فر با آن خاطره بعد از 209 روز قرار است روز یکشنبه هفته آینده مقابل پارس جنوبی برای استقلال قضاوت کند.

کمیته داوران استقلال تهران پارس جنوبی جم موعود بنیادی فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران استقلال تهران پارس جنوبی جم موعود بنیادی فر موعود بنیادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!

طرفداری| شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین از ساعت 18:20 در ورزشگاه  خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شمس اذر به پایان رسید. پیکان در دقیقه 89 گل مساوی را زد اما دقیقه 3+90 دومین گل را خورد و بدون امتیاز قزوین را ترک کرد. با این برد شمس آذر 34 امتیازی شد وبا یک پله صعود به رده هفتم جدول لیگ رسید و پیکان 25 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند. پوریا سرآبادانی (10) و حسین گودرزی (2+90) برای شمس آذر و حامد پاکدل (89) برای پیکان گلزنی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین