Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون وزارت صمت ضمن اشاره به عقب‌ماندگی از برنامه صادراتی کشور با شیوع کرونا کفت: ۳۶هزار شغل جدید تا پایان سال در کشور ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محسن صالحی‌نیا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 46هزار واحد در 820 شهرک و ناحیه صنعتی مستقر هستند، اظهار داشت: علاوه بر آن 35هزار واحد در مرحله عقد قرارداد هستند و در مرحله ساخت و ساز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از 46هزار واحد صنعتی 10هزار واحد با رکود مواجه هستند، افزود: در سال گذشته یک هزار و 440 واحد به چرخه تولید بازگشتند و در سال جاری نیز برنامه‌ریزی کردیم تا یک هزار و 500 واحد به عرصه تولید بازگردند و فعالیت خود را از سر بگیرند و از دیگر واحدها نیز باید مراقبت کرد.

معاون وزارت صمت با بیان اینکه در سال گذشته 2.4 میلیارد دلار صادرات توسط واحدهای کوچک کشور صورت پذیرفته است، ابراز داشت: در سال جاری نیز به همین میزان صادرات برای این واحدها در نظر گرفته شده است اما در سه ماهه نخست سال از اهداف مد نظر خود عقب هستیم و دلیل آن نیز شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها بود.

1000 فرصت شغلی در قالب تفاهمنامه بسیج سازندگی و کمیته امداد در استان مرکزی ایجاد می‌شودنایب رئیس اتاق اصناف کشور: بازار بدون تحمیل هزینه به دولت 9 میلیون شغل ایجاد کرده‌ است198 شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ایجاد شد

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته سعی در جبران این عقب‌ماندگی هستیم، گفت: در برنامه سال جاری یک هزار و 800 واحد جدید در شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد و موجب ایجاد 36هزار شغل می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم.

صالحی‌نیا ضمن اشاره به شعار سال مبنی بر سال "جهش تولید" از تدابیر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از موارد در دستور کار ویژه شهرک‌ها و نواحی صنعتی است چراکه افراد متقاضی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی کشور افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 20 تا 25 شهرک صنعتی جدید در کشور به بهره‌برداری می‌رسد، تبیین کرد: با وجود ایجاد این شهرک‌های صنعتی در کشور اما سیاست ما توسعه شهرک‌های صنعتی موجود است چراکه این شهرک‌ها زیرساخت هایی را از قبل دارند که امور توسعه را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/801/ ع

R7760/P1494/S6,1369/CT11 بیشتر بخوانید... مؤدیان مالیاتی چگونه ازبخشودگی جرائم مالیاتی بهره‌مند می‌شوند؟ /مزایای جدید برای ۱۰ شغل متأثر از کرونا معاون استاندار کرمانشاه: ۱۵ هزار شغل با حمایت بنیاد برکت در ‌کرمانشاه ایجاد می‌شود شیوع کرونا در البرز به رسته‌های شغلی ۴هزار میلیارد تومان خسارت زد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک های صنعتی ایجاد می شود سال جاری شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر ایمنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه این حادثه سی دقیقه بامداد به ایستگاه آتش نشانی شهرک شکوهیه گزارش شد و نیرو‌های آتش نشانی به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه در کمتر از ۲ دقیقه مشغول اطفا حریق شدند.

وی افزود: ۳۸ آتش نشان در قالب سیزده ماشین عملیاتی از شهرک شکوهیه، محمودآباد و قم اعزام شدند و خوشبختانه توانستند از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری کنند.

جعفر منصوری با اشاره به آتش زا بودن مواد از نه ساعت عملیات گفت و افزود: در این حادثه هشتصد تن روغن پارافین طعمه حریق شد و دویست تن از مواد با تلاش آتش نشانان از دسترسی آتش دور ماند.
وی گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش سوزی در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم