Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مامانی بازیکن پرسپولیس در دوران سرمربیگری افشین قطبی حرفهای قابل توجهی درباره این مربی زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا مامانی در بخشی از گفتگویش درباره قطبی گفت:

” او یک هنرپیشه واقعی بود و شخصیتی که جلوی دوربین نشان می‌داد با شخصیت واقعی‌اش فرسنگ‌ها فاصله داشت. او فارسی را به طور کامل بلد بود اما جلوی دوربین به صورت دست و پا شکسته حرف می‌زد، وقتی محمود خوردبین بیمار شد و دوست حبیب کاشانی مدیرعامل وقت پرسپولیس سرپرستی تیم را بر عهده گرفت به او یاد داد جلوی دوربین فارسی را با لکنت حرف بزند، پرچم پرسپولیس را ببوسد، از قلب شیر حرف بزند تا نزد هواداران محبوب شود، شاید باور نکنید اما ما دشنام‌هایی را از زبان قطبی شنیده بودیم که باورکردنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دوست دارید بدانید دلیل اختلاف محمدرضا مامانی و قطبی چه بوده ادامه صحبتهای هافبک سابق پرسپولیس را بخوانید:

” قطبی می‌گفت من، شیث‌ رضایی و علی‌رضا واحدی نیکبخت در باند مرزبان و حمید استیلی هستیم. در پرسپولیس باندی وجود نداشت و تمام این حرف‌ها زاییده تخیلات وی بود. یکبار به من گفت اگر در باند مرزبان و استیلی نباشی همه بازی‌ها را فیکس بازی می‌کنی و وقتی به تیم ملی رفتم حتما تو را دعوت خواهم کرد تا در آنجا هم فیکس بازی کنی. جواب دادم در هیچ باندی نیستم و تمام هدفم موفقیت و سربلندی پرسپولیس است. او توقع داشت من حتی با این ۲ نفر سلام و علیک هم نکنم.”

تشکیل باند تنها اتهام قطبی به محمدرضا مامانی نبوده و او لقب دیگری هم برای بازیکنش در نظر گرفته بود:

” وقتی در حال تمرین بودیم افشین قطبی بارها و بارها نزدیک من می‌شد و می‌گفت چطوری رییس مافیا؟ رییس مافیا چه کار می‌کنی؟ به او گفتم اگر فکر می‌کنی من رییس مافیا هستم زیاد سر به سر من نگذار، ادامه دادم اگر من صبح با لیدرها املت می‌خورم و با بازیکنان رابطه خوب و نزدیکی دارم به خاطر رفتارم است.”

دعواهای قطبی و مامانی به همین چند مورد ختم نشده:

” یکبار هم در رختکن دعوایمان شد. گفت می‌دانی بازیکنان بزرگتری در فوتبال ایران هستند که سزاوار حضور در پرسپولیس هستند؟ من هم جواب دادم بله به خوبی از این مساله باخبر هستم اما شما هم بدان مربیان بسیار بزرگتری از افشین قطبی هستند که لیاقت نشستن روی نیمکت پرسپولیس را دارند. این جمله را بر زبان آوردم او حسابی عصبانی شد و حرف‌های رکیکی زد که ساکت نماندم و جوابش را دادم.با فریاد در رختکن پرسپولیس گفتم ما بازیکنان در زمین می‌دویم و عرق می‌ریزیم و جان می‌کنیم و تو آن وقت خودت را امپراتور می‌دانی؟ نه آقا از این خبرها نیست تو سرجوخه هم نیستی”

ایرنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس افشین قطبی افشین قطبی پرسپولیس محمدرضا مامانی افشین قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی بازی آلومینیوم و پرسپولیس به ضربات پنالتی رفت،امید اصلی مجتبی حسینی و شاگردانش برای صعود به دور بعدی جام حذفی به عملکرد احمد گوهری دروازه‌بان خود بود.

گلر سابق پرسپولیس که در طول 120 دقیقه بازی هم با وجود دریافت 4 گل چند سیو فوق‌العاده داشت و توانست تیمش را در بازی نگه دارد، در ضربات پنالتی فوق‌العاده کار کرد و در نقشی منجی ظاهر شد.

گوهری وقتی آلومینیومی‌ها با از دست رفتن پنالتی امیر نوری و برخورد توپ به تیر دروازه کمی نگران شده بودند، توانست با مهار ضربه دانیال اسماعیلی‌فر تیمش را به بازی برگرداند و در ادامه آخرین ضربه پنالتی پرسپولیس را در شرایط برابر دو تیم از وحید امیری گرفت تا تیمش را در آستانه برد مهم و بزرگ قرار بدهد.

دروازه‌بان باتجربه آلومینیومی‌ها که امسال از پرسپولیس به اراک رفته ، مقابل تیم سابق خود نمایشی خوب داشت و در نهایت از خوشحالی از پوست خود نمی‌گنجید. او بعد از مهار پنالتی وحید امیری به سمت او رفت و با حرفی به خوش و بش کرد تا حسابی شب خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم