Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وزیر راه  وشهرسازی گفت: سیل گذشته پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ۱۲ هزار کیلومتر راههای کشور خسارت زد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمداسلامی روز چهارشنبه در جلسه بررسی راههای الیگودرز افزود: تخصیص اول این خسارات که نصف آن ملی و بقیه استانی بوده یکهزار و ۵۰۰  تومان است که تنها ۹۰۰ میلیارد تومان ان برای جاده جدید پلدختر- خرم آباد اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آسیب ۷۰۰ پل در سیل پارسال ادامه داد:  شاخص های توسعه و برخورداری را در طرح ابرار تهیه کرده ایم و اولویت های ما در لرستان تیم مدیریتی و نمایندگان است.

وی با اشاره به اعزام ۱۰  نماینده ویژه وزارت راه و شهرسازی به لرستان گفت: طرح های مهم الیگودرز باید تا پایان سال و در فصل کاری انجام شود که مهمترین ان سه راهی شول آباد و تقاطع غیرهمسطح  و ۹ کیلومتر جاده  الیگودرز – داران است.

وی در خصوص تخصیص زمین برای طرح گردشگری حوضیان گفت: این طرح را باید برای لرستان و کشور به فرصت تبدیل کنید در غیراینصورت وزارت راه و شهرسازی با آن مخالفت می کند.

اسلامی ادامه داد: بهترین زمین ها در جوار سد وجود دارند و ملاحظات زیست محیطی و اجتماعی برای طرح لحاظ شده بنابراین باید کار فاخر انجام و به برکت تبدیل گردد نه اینکه ضایعه ای برای مردم شود.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه برای بازدید از طرح های راه‌سازی لرستان و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی روز چهارشنبه وارد الیگودرز شد.

به گزارش ایرنا وزیر  راه و شهرسازی در شهرستان الیگودرز ابتدا از راه های این منطقه بازدید می کند ودر جلسه ای به بررسی مشکلات راه های شهرستان می پردازند.

همچنین با توجه به اینکه اسلامی وزیر معین دولت در بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی لرستان است فردا پنجشنبه صبح جلسه اقتصاد مقاومتی از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می شود.

بازدید از آزادراه در دست ساخت خرم آباد - اراک، راههای روستایی پلدختر، روند بازسازی برخی مناطق سیلزده این شهرستان نیز از دیگر برنامه های کاری وزیر راه و شهرسازی در لرستان است.

همچنین قرار است قطعه چهار جاده جدید پلدختر با حضور وزیر راه و شهرسازی  کلنگ زنی شود.

طول راههای لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزیر راه وشهرسازی راههای کشور راه و شهرسازی وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، گفت: در حوزه راه و شهرسازی لرستان در سفر ریاست جمهوری ۲۳ مصوبه به مبلغ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان داشتیم.
بهزاد شاکرمی گفت: چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، راه‌آهن خرم‌آباد به دورود، تجهیز راه‌ها از مهمترین پروژه‌های سفر هستند. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه از ۱۳ پروژه این مجموعه ۵ پروژه به اتمام رسیده و ۳ پروژه تا پابان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مابقی پروژه نیز شامل طرح‌های قطعه‌بندی است که برخی‌ها انجام و برخی منتقل شده است.
شاکرمی در تشریح آخرین وضعیت ۳۰ هزار مسکن ملی در لرستان، گفت: هزار و ۲۲۴ هکتار تأمین زمین شده و بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نیز در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه سه هزار و۷۴۳ واحد در حوزه حمایتی را شروع کردیم، افزود: ضمن اینکه طی ماه‌های گذشته برای تأمین زمین مشکل داشتیم. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: محور خرم‌آباد به کوهدشت تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری