Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

بی‌رحم ترین شطرنج باز جهان عمدا شکست خورد

شب گذشته مسابقات شطرنج مسترز چسبل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ابرتورنمت که در مرحله سوم پیگیری می شد با اتفاقات جالبی همراه بود.

بازی دوم درحالی آغاز شد که قهرمان شطرنج جهان در چهار حرکت شکست خورد! کارلسن که متوجه شده بود باید بازی اول به تساوی به پایان می‌رسید دست به چنین کاری زد تا شرایط دو شطرنج باز، باز هم مساوی شود.
در آخر این کارلسن بود که برابر این شطرنج باز چینی به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد.
این حرکت جوانمردانه کارلسن در بین اهالی شطرنج سر و صدای زیادی به پا کرد کرد.

این عمل او با تحسین بسیاری از شطرنج بازان و علاقه مندان همراه بود.

برگزاری المپیاد جهانی آنلاین شطرنج در مرداد

براساس اعلام فدراسیون جهانی شطرنج، المپیاد آنلاین از اول مرداد تا 9 شهریور برگزار خواهد شد.

این رویداد به صورت مسابقات تیمی ملی برگزار می‌شود. هر تیم شامل 6 بازیکن خواهد بود که حداقل یک بازیکن زیر 20 سال، 2 بازیکن از بانوان و یک بازیکن دختر زیر 20 سال تیم‌ها را تشکیل خواهند داد.

ژاپن برای المپیک 2021استارت زد

به گفته روابط عمومی کمیته ملی المپیک، روز گذشته با حضور پیمان فخری رییس مرکزنظارت بر تیمهای ملی، فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک و موسوی زاده مسئول هماهنگی های بین المللی بازیها نشست آنلاینی با کمیته برگزاری بازیهای المپیک 2020 توکیو به نمایندگی خانم کاترین یونی یاما برگزار شد.
در این نشست بحث و تبادل نظر لازم پیرامون حضورکاروان ورزشی کشورمان در این بازیها مطرح شد که با توجه به تعویق بازیها مباحثی همچون ورود و خروج قهرمانان به دهکده بازیها،فدراسیون پزشکی و کادر پزشکی،حضور کادر سرپرستی در افتتاحیه دهکده بازیها که در ماه مارس برگزار می شود و همچنین اردوی مشترک تیم ملی بسکتبال کشورمان که قرار است در توکیو برگزار شود مطرح و در خصوص چگونگی آن بحث و تبادل نظر شد.

دوچرخه سواری گام های موثری برای استعدادیابی برداشته

به گفته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، حسن رنگرز با بیان فعالیت انجام شده در فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: این فدراسیون با داشتن زیرساخت‌های مناسب و برگزاری دوره‌های آموزش، استعدادیابی و المپیاد اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است که آینده نزدیک موفقیت های شان مشاهده خواهد شد .

راهکاری برای مقابله با کرونا؛ تکواندو در فضای باز

تمجید، رییس سازمان لیگ تکواندو درباره راهکار فدراسیون برای برگزاری فصل بعد این لیگ می گوید: تمهیداتی انجام شده که مسابقات را در فضای باز انجام دهیم. پس از صدور مجوزهای ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

مسئولان وزارت بهداشت بارها اعلام کردند به خاطر برگزاری مسابقات فوتبال در فضای باز به این رشته مجوز فعالیت دادند و حالا باید دید ایده برگزاری مسابقات دیگر رشته های ورزشی از جمله تکواندو در فضای باز با چه واکنشی از سوی مسئولان ستاد مقابله با کرونا مواجه می شود.

قهرمان گیلانی پاور لیفتینگ به قتل رسید

بابک پارسا، یکی از قهرمانان پاورلیفتینگ گیلان بر اثر ضربات چاقو در رشت به قتل رسید.
این حادثه در منطقه سه راه معلم رشت به وقوع پیوست و بابک پارسا بر اثر اصابت ضربات چاقو بر ناحیه سر و گردن و خونریزی شدید ناشی از آن به قتل رسید. این قهرمان ۴۰ ساله پاورلیفتینگ پس از انتقال به یکی از بیمارستان های رشت بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید درگذشت. گفته می شود علت این قتل اختلافات شخصی بود.

حقوق پرتابگر پر سروصدای ایرانی قطع نشد

حسین رسولی که بعد از پایان اردوی خود در بلاروس به ایران بازنگشته، با معرفی کمیته ملی المپیک در لیست ورزشکارانی قرار دارد که از بورسیه IOC استفاده می کنند. او هم مثل چند ورزشکار ایرانی دیگر حقوق 500 دلاری در ماه می گیرد و گویا عدم بازگشتش به ایران هم باعث نشده کمیته ملی المپیک به فکر قطع حقوقش بیفتد.
با اینکه بعد از عدم بازگشت این ملی پوش پرتاب دیسک به ایران با وجود تهیه بلیت از سوی فدراسیون انتقادهای زیادی از وی صورت گرفت، رییس کمیته ملی المپیک از این ورزشکار دفاع کرد.

رسولی دلیل ماندن خود در بلاروس را ازدواج در این کشور بیان کرده و وعده بازگشت داده، اما مشخص نیست چه زمانی این اتفاق می افتد.

یک هندبالیست دیگر راهی رومانی شد

امین یوسف نژاد که فصل قبل را در سیه نا ایتالیا به میدان می رفت با عقد قراردادی به عضویت باشگاه کالاراش رومانی درآمده است.
بدین ترتیب تعداد ایرانی های حاضر در لیگ رومانی بازهم افزایش یافت و در فصل پیش رو شاهد رویارویی های جذاب آن ها خواهیم بود.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش‌ها بسته خبری منهای فوتبال المپیک بابک پارسا حسین رنگرز تکواندو ذوچرخه سواری پاور لیفتینگ هندبال امین یوسف نژاد حسین رسولی شطرنج پیمان فخری کرونا ستاد مقابله با کرونا ف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش ها المپیک تکواندو پاور لیفتینگ هندبال حسین رسولی شطرنج پیمان فخری کرونا ستاد مقابله با کرونا کمیته ملی المپیک قتل رسید فضای باز شطرنج باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است